05 مهر 1396 - 15:37
گردهمایی ٢٠٠٠ پزشک و داروساز استان فارس،

بانک صادرات ایران حامی برگزیده جامعه پزشکی و دارو سازی

​بزرگترین گردهمایی سالانه جامعه پزشکان استان فارس با حضور بیش از ٢٠٠٠ پزشک و داروساز و با حمایت بانک صادرات ایران برگزارشد.
کد خبر : ۷۵۴۹۱
بانک صادرات ایران

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، همایش دو روزه گرامیداشت روز پزشک و روز داروساز، بزرگداشت زادروز حکیم ابوعلی سینا و حکیم محمدبن زکریای رازی در شیراز برگزار شد و طی آن خدمات ویژه این بانک به فعالان عرصه سلامت ارائه شد.


بانک صادرات ایران، به‌ عنوان حامی برگزیده جامعه پزشکی و داروسازی باحضور و برپایی غرفه در محل نمایشگاه ویژه این همایش، به معرفی دستاوردهای بانک و خدمات نوین بانکی، تشریح بسته اعتباری ویژه پزشکان، تسهیلات جاری طلایی، گنجینه سپهر ویژه متخصصین و کودکان و خدمات بانکداری الکترونیک پرداخت.


در این همایش، ایمانیه، رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی استان فارس و قائم مقام وزیر بهداشت و درمان در استان، با اهدای لوح حامی برگزیده جامعه پزشکی و داروسازی به بانک صادرات ایران، از تلاش‌های این بانک در راستای خدمات‌رسانی به این قشر تقدیر و تشکر نمود.


عباس‌پور، مدیر شعب بانک صادرات ایران در استان فارس نیز ضمن گرامیداشت زادروز حکیم ابوعلی سینا و حکیم زکریای رازی، روز پزشک و داروساز را به جامعه پزشکی و داروسازی تبریک گفت و  با اهدای تقدیر نامه ای، از تلاشگران عرصه سلامت تجلیل کرد.


گفتنی ‌است، در این مراسم، نمایش رتبه‌های برتر بانک صادرات ایران در عرصه خدمات نوین بانکی، انعکاس ویژه‌ای در بین مدعوین داشت. همچنین مصاحبه ویژه‌نامه نظام پزشکی با مدیر شعب استان فارس در اختیار کلیه پزشکان استان قرارگرفت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر