08 مهر 1396 - 11:35

قیمت مرغ در تاسوعا و عاشورا تغییر نخواهد کرد

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: با وجود افزایش عرضه مرغ در برابر تقاضای بازار در دهه اول محرم افزایش قیمت نخواهیم داشت.
کد خبر : ۷۵۵۱۹
مرغ

به گزارش ایبنا ، مهدی یوسف خانی، در خصوص قیمت مرغ در ایام تاسوعا و عاشورا در بازار، اظهار داشت: قیمت مرغ به نسبت هفته گذشته ثابت بوده و تغییر زیادی را در این بازار نداشته‌ایم. مرغ برای مرغداری ها با قیمت تمام شده هرکیلو ۴۴۰۰ تومان و برای کشتارگاه قیمت ۶۴۰۰ تومان است.


وی افزود: هر کیلو مرغ توزیع شده به بازارهای صنفی ۶هزار و۶۵۰ تومان و برای مصرف کنندگان با قیمت ۷ هزار و ۲۰۰ تومان معامله می شود. قیمت ران مرغ هم با کمر۶هزار و ۲۰۰ تومان و بدون کمر ۷هزار و ۲۰۰ تومان است. هر کیلو سینه مرغ با کتف ۱۲ هزار و ۵۰۰ و بدون کتف ۱۳ هزار و ۵۰۰ در بازار خرید و فروش می شود و فیله مرغ هم ۱۶ هزار تومان قیمت گذاری شده است.


رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفتگو با ایلنا درباره دلایل این ثبات قیمت در بازار پرنده و ماهی، گفت: در حال حاضر تولید مرغ بسیار افزایش یافته و از میزان تقاضای بازار بیشتر است و این امر باعث کاهش قیمت در چند هفته گذشته شده است و با شروع ماه مهر که پیش بینی می شد میزان تقاضا بیشتر شود قیمت به ثبات رسید. ما همچنان میزان عرضه بیشتر از تقاضا داریم و به همین دلیل قیمت تغییری نخواهد کرد. با وجود این شرایط این ثبات قیمت در روز تاسوعاو عاشورا هم پابرجا خواهد بود و ما افزایش یا کاهش قیمت نخواهیم داشت.


برچسب ها: مرغ تاسوعا عاشورا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر