10 مهر 1396 - 14:37

امکانات نوین پات، وجه تمایز این اپلیکیشن

قائم مقام معاونت فناوری اطلاعات ایران کیش گفت: امکانات جدید آتی(چون پات سلامت و... ) تاکنون درهیچ اپلیکیشن پرداختی نبوده و این خدمات وجه تمایز این اپلیکیشن است.
کد خبر : ۷۵۵۵۹
ایران کیش

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی ایران کیش، شهره آقابابایی با بیان این مطلب افزود: نرم افزار پرداخت پات از خردادماه امسال وارد فاز جدیدی از تکامل خود شده است که آغاز آن رونمایی از نسخه IOS این اپلیکیشن  بود.


وی ادامه داد : درهمین راستا با مجوزی که از سوی بانک مرکزی صادر شد ، امکان انتقال کارت به کارت از طریق این اپلیکشین برای پنج بانک مبدا فراهم آمد که طی یک ماه آینده چندین بانک دیگر به آن اضافه می شود."


قائم مقام معاونت فناوری اطلاعات ایران کیش با بیان اینکه در فاز جدید اپلیکیشن پات موفق ترین الگوها ی داخلی و خارجی بررسی شده اند تا یک محصول متمایز ارائه شود به امکاناتی که به زودی طی دوماه آینده برروی این نرم افزار راه اندازی می شود اشاره کرد و گفت: امکانات جدید آتی(چون پات سلامت و... ) تاکنون درهیچ اپلیکیشن پرداختی نبوده است.


آقابابایی همچنین با اشاره به امکاناتی که این نرم افزار درحال حاضر برای پذیرندگان ایران کیش ایجاد کرده است، افزود : از این پس پذیرندگان ایران کیش می توانند امور مربوط به خود و ارتباط با شرکت ایران کیش را از طریق اپلیکشین پات انجام دهند . 


مدیر پروژه پات ادامه داد: با توجه به این که کمپین پات در نیمه دوم امسال به طور ویژه گروه های خاصی از مخاطبان را درنظر گرفته است و قصد دارد با توجه به حال و هوای جام جهانی فوتبال ، به شکل ویژه ای حال و هوای فوتبالی هم داشته باشد امکان پیش بینی مسابقات لیگ را هم دراین اپلیکیشن فراهم کرده ایم . این در حالی است کاربران میزان امتیازخود را نیز می توانند در نرم افزار مشاهده کنند.


وی گفت: به زودی نوتیفیکیشن خارج برنامه (ارسال پیام ) نیز ارائه خواهد شد. 


آقابابایی بابیان اینکه در کمپین کفش طلایی ایران کیش برای دیدن مسابقات جام جهانی یک هواپیما مسافر رهسپار روسیه می شوند و یازده کفش طلا جایزه داده می شود، افزود: کاربران اپلیکیشن پات می توانند از هم اکنون با نصب این اپلیکیشن برای حضور در کمپین ایران کیش، امتیاز کسب کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر