12 مهر 1396 - 10:22
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی؛

نقش چشمگیر بانک شهر در توسعه و آبادانی کلان شهرها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش چشمگیر بانک شهر در توسعه و آبادانی کلان شهرها،گفت:این بانک توانسته در تامین منابع مالی پروژه‌های مهم کلان شهرها به مدیریت شهرها کمک کند.
کد خبر : ۷۵۶۰۳
بانک شهر

به گزارش ایبِنا و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، حسن کامران با بیان این مطلب افزود: کمک‌های بانک شهر به مدیریت شهری اصفهان در شرایط سخت مالی شهرداری باعث پیشرفت بسیاری از پروژ های فرهنگی و عمرانی شده است.


وی با بیان این‌که یکی از ویژگی‌های شهر پایدار، کاهش اتلاف وقت و استفاده  موثر از زمان است، گفت: بانک‌ها می‌توانند در تحقق این مهم بسیار تاثیرگذار باشند، چرا که در صورت تامین مالی، پروژه های عمرانی شهرها می‌توانند در موعد مقرر به سرانجام برسند.


کامران با تاکید بر لزوم همکاری بانک‌ها با صنایع، شهرداری‌ها و تولید کنندگان تصریح کرد: بدون یاری بانک‌ها تولید کنندگان و سازمان‌های خدماتی نمی‌توانند شرایط سخت اقتصادی را تحمل کنند و به فعالیت خود ادامه بدهند.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که ارائه خدمات نوین بانکی یکی دیگر از برگ‌های برنده بانک شهراست، گفت: امروز دیگر بانکداری سنتی پاسخگوی نیاز هموطنان به ویژه نسل جوان جامعه نیست.


وی افزود: باید همواره شاهد نوآوری و خلاقیت در خدمات بانکی باشیم که خوشبختانه بانک شهر به صورت ۲۴ ساعته مشغول به فعالیت و ارائه خدمات بانکی به روز به مشتریان است.


برچسب ها: مجلس بانک شهر
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر