11 مهر 1396 - 13:40

رشد ۲۹ درصدی منابع استان زنجان طی ۶ ماهه نخست سال ۹۶

مدیر شعب استان زنجان از دستیابی به رشد ۲۹ درصدی منابع قرض الحسنه تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر : ۷۵۶۱۰
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حسن خانمحمدی با اشاره به برنامه ها و فعالیتهای بازاریابی استان زنجان در بخش تجهیز منابع گفت: استان زنجان به عنوان یکی از استان های پیشتاز در حوزه جذب منابع طی ۴ سال اخیر، همواره دستیابی به اهداف عالی بانک در بخش های مختلف را نقشه راه خود قرار داده و کارکنان صف و ستاد استان با بهره گیری از پتانسیل های پیش رو و ظرفیت بازارهای موجود، برای تحقق این امر تلاش می کنند.


وی ضمن تشکر از حمایتهای بی دریغ مدیران و رؤسای ادارات مرکزی در پیشبرد برنامه ها، وضعیت استان زنجان را با عنایت به برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه بازاریابی و تعامل با مدیران و مسئولان سازمانها و شرکتهای فعال در سطح استان مطلوب و همواره رو به رشد دانست.


خانمحمدی بیان کرد: اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و حمایت از اقشار کم توان جامعه به عنوان متعالی ترین اهداف بانک، این امکان را فراهم می سازد تا در نهایت انگیزه و تلاش، بتوان به ارائه خدمت پرداخت. 


مدیر شعب استان زنجان، تعامل مثبت با اشخاص حقیقی و حقوقی، برگزاری نشست با مسئولان سازمانها و شرکتها به منظور تشریح سبد محصولات و خدمات، استفاده از مناسبت های تقویمی در معرفی بانک، راهنمائی شعب در اجرای بهینه بسته ها، طرح ها و سیاستهای اعتباری، تجهیز منابع پایدار، تاکید بر بانکداری الکترونیک و وصول حداکثری مطالبات را از برنامه های موثر این مدیریت در جهت تحقق رشد ۲۹ درصدی منابع استان طی ۶ ماهه نخست سال جاری برشمرد.


وی در پایان افزود: تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی کاربردی و بسیج امکانات در تمامی حوزه ها بتوانیم تا پایان سال تمامی اهداف عالیه را محقق نموده و گامی در راستای کمک به زندگی کریمانه جامعه هدف بانک برداریم.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر