15 مهر 1396 - 10:17

بانک شهر بانکی مردم محور است

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اقدامات بانک شهر در جلب رضایت عموم شهروندان، این بانک را بانکی محور مدار دانست و گفت: این بانک بر اساس نیاز مخاطبان به ارائه خدمات می‌پردازد.
کد خبر : ۷۵۷۱۹
بانک شهر
به گزارش ایبِنا و به نقل از  مرکز ارتباطات و روابط عمومی، فرج الله ایلیات، عضو شورای شهر کرج ،گفت بانک شهر درچند سال اخیر فعالیت های فرهنگی بسیار خوبی انجام داده است.


وی افزود: خدمت رسانی بانک شهر به زائران حسینی در ماه محرم  و حضور در نمایشگاه های کتاب بین المللی تهران و در تمامی استان‌ها کار ارزشمندی است که بانک شهر را از دیگر بانک ها متمایز می‌کند.


ایلیات در ادامه افزود: بانک شهر تنها بانکی است که با خدمات به روز پیشخوان‌های شهرنت به عموم مردم توانسته در جلب رضایت آنان موفق باشد.


عضو شورای شهر کرج، بانک شهر را بانکی مردم محور دانست و گفت: بانک شهر با خدمات بانکی که در حوزه فرهنگ به مردم ارائه می‌کند موجب می شود که مردم بیشتر جذب شوند و آنچه نیاز داشته باشند به راحتی دریافت کنند.


ایلیات با بیان این‌که  بانک شهر بانک مورد اعتماد عموم مردم است، افزود: این بانک با پشتیبانی و حمایت از پروژه های شهری و پشتیبانی خدمات بانکی نمایشگاه های کتاب در تمامی استانها و خدمات رسانی به زائران حسینی در اربعین و جلب رضایت اکثر مردم،  اعتماد قابل قبولی میان عموم مردم کسب کرده است.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر