افزایش معاملات اوراق بدهی در شهریورماه

حجم و ارزش معاملات اوراق بدهی در شهریور امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب با افزایش ۲۴ و ۲۱ درصدی همراه بوده است.
کد خبر : ۷۵۷۳۸
تالار شیشه‌ای در یک روز کاری

به گزارش ایبِنا؛ در آخرین ماه تابستان امسال تعداد ۹ میلیون برگه اوراق بدهی به ارزش ۹۰۱۲ میلیارد ریال در بورس دادوستد شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد و ارزش به ترتیب ۲۴ و ۲۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.


همچنین در مردادماه امسال تعداد ۵ میلیون برگه اوراق بدهی به ارزش ۴۹۷۷ میلیارد ریال در بورس دادوستد شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد و ارزش به ترتیب ۳۱ و ۳۲درصد کاهش را نشان می‌دهد.


البته در تیر امسال تعداد ۶ میلیون برگه اوراق بدهی به ارزش ۶۴۸۲ میلیارد ریال در بورس دادوستد شدکه نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ از نظر تعداد و ارزش به ترتیب ۷۴ و ۷۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.


در خرداد امسال تعداد ۸ میلیون برگه اوراق بدهی به ارزش ۷۶۲۹ میلیارد ریال در بورس دادوستد شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ از نظر تعداد و ارزش به ترتیب ۶ و ۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.


در اردیبهشت ماه نیز تعداد ۷ میلیون برگه اوراق بدهی به ارزش ۶۷۲۸ میلیارد ریال در بورس دادوستد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد و ارزش به ترتیب ۵۷ و ۵۶ درصد افت را نشان می‌دهد.


همچنین در فروردین امسال تعداد ۴ میلیون برگه اوراق بدهی به ارزش ۴۲۴۰ میلیارد ریال در بورس دادوستد شده که نسبت به مدت مشابه پارسال از نظر تعداد و ارزش به ترتیب ۵۸ و ۶۱ درصد رشد را به ثبت رسانده است.


گفتنی است؛ در نیمه نخست امسال تعداد ۳۹ میلیون برگه اوراق بدهی به ارزش ۳۹ هزار و ۶۸ میلیارد ریال در بورس دادوستد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد و ارزش به ترتیب ۱۱ و ۱۱ درصد افت را نشان می‌دهد.


برچسب ها: بورس اوراق بدهی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها