دادوستد بیش از ۳۲۹ هزار تن انواع محصول در بورس کالا

طی هفته منتهی به ۱۳ مهرماه، حدود ۳۲۹ هزار و ۴۶۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵ هزار و ۶۷۲ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
کد خبر : ۷۵۷۵۳
بورس کالا

به گزارش ایبِنا؛ بورس کالای ایران اعلام کرد: طی دومین هفته مهرماه، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۵۴ هزار و ۲۳۳ تن انواع کالا به ارزش یک هزار و ۳۶۴ میلیارد ریال معامله شد.


در این تالار، یک هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم و ۵۲ هزار و ۷۳۳ تن فولاد از سوی مشتریان خریداری شد.


همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۴۷ هزار و ۴۳۸ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۲۷ میلیارد ریال به فروش رسید.


در این تالار، ۵۹ هزار و ۹۸۹ تن قیر، ۴۵ هزار و ۲۹۰ تن مواد پلیمری، ۱۰۶ هزار و ۶۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۱ هزار تن لوب کات، ۲۲ هزار و ۳۴۲ تن مواد شیمیایی، ۳۶۰ تن گوگرد، یک هزار و ۳۵ تن روغن پایه و اسلاک واکس و همچنین ۸۲۲ عایق رطوبتی خریداری شد.


تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در دومین هفته مهرماه، شاهد معامله ۲۷ هزار و ۲۳۳ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۸ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۲۴ هزار و ۷۵۰ تن گندم، ۲ هزار و ۴۵۰ تن شکر سفید، ۱۲ تن جو دامی و همچنین ۲۰ تن مرغ منجمد مشاهده شد.


لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، ۳۵۰ تن ضایعات آهنی، ۱۰۰ تن کنسانتره فسفات، ۶۰ تن متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات پلیمریک و همچنین ۵۰ تن نخ پلی استر گرید WP داد و ستد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر