18 مهر 1396 - 09:08
در گفتگو با ایبِنا اعلام شد؛

پیش‌بینی تحقق EPS بانک ملت در سال۹۶/آخرین وضعیت نماد بانک در بورس

مدیرعامل بانک ملت با اعلام اینکه بررسی‌های ۶ ماهه حاکی از تحقق EPS بانک است، گفت: سهام بانک ملت در بازار شناخته شده بوده و به آسانی مورد معامله قرار می‌گیرد.
کد خبر : ۷۵۸۷۶
هادی اخلاقی

هادی اخلاقی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا درباره وضعیت بانک ملت در بازار سرمایه گفت: مجمع بانک ملت در پایان تیرماه سال جاری با مجوز صادر شده از سوی بانک مرکزی برگزار شد و در عین حال نیز صورت های مالی بانک به صورت شفاف به تایید سازمان حسابرسی رسید.


مدیرعامل بانک ملت اظهارداشت: طبق بررسی های صورت گرفته ۸۰ درصد EPS در نظر گرفته شده برای بانک در سال ۹۵ محقق شد و به عنوان سود تحقق یافته قطعی شد. این دستاورد نسبت به عملکرد سال ۹۴ که به دلیل مشکلات پیش آمده با زیان مواجه بودیم، ‌اصلاح قابل توجهی در عملکرد محسوب می شود.


اخلاقی ادامه داد: ما توانستیم در مدت زمان کمتر از یکماه با فراهم آوردن مستندات لازم که در اختیار سازمان بورس قرار دادیم، مجوز لازم برای بازگشایی نماد بانک را دریافت کنیم.


وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر نماد بانک در بورس باز است، گفت: همچنین متناسب با عرضه و تقاضا در این بخش قیمت گذاری سهام بانک صورت می گیرد. بر اساس برآوردهای گذشته، برای سال ۹۶ EPS اعلام شده ۱۳ تومان و ۳ ریال است که با توجه به آخرین اطلاعات، این درصد از EPS پیش بینی شده تاکنون محقق شده است.


مدیرعامل بانک ملت تصریح کرد: نماد بانک از معدود نمادهایی است که مستمرا در بازار سرمایه باز است. در عین حال، مشتریان نیز سهام بانک را به عنوان یک سهام شناخته شده و همچنین سهامی که در هر زمانی که بخواهند عرضه کنند، به راحتی در بازار خرید و فروش می شود، مورد توجه قرار می دهند.


اخلاقی اظهار امیدواری کرد در سال جاری با تعدیل هایی که در مورد سود سپرده ها اتفاق افتاده است، بانک با درصد احتمال وقوع بیشتری نسبت به سال ۹۵، دستیابی به EPS اعلام شده را داشته باشد و سود مدنظر محقق شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر