بدهی تامین اجتماعی به حوزه دارو تا فروردین ۹۶ تسویه شد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، گفت: بدهی تامین اجتماعی به حوزه دارو تا فروردین سال جاری و به پزشکان تا اردیبهشت امسال پرداخت شده است.
کد خبر : ۷۵۹۱۸
بیمه های درمانی

به گزارش ایبِنا از خانه ملت، سید تقی نوربخش درباره آخرین وضعیت پرداخت بدهی های تامین اجتماعی به حوزه سلامت، با اعلام این خبر افزود: همچنین بخشی از بدهی های سازمان تامین اجتماعی به حوزه سلامت برای اجرای پزشک خانواده تا مرداد تسویه شده است.


وی افزود: پرداخت بدهی های این سازمان به حوزه سلامت بستگی به میزان منابعی دارد که سازمان برنامه و بودجه به این سازمان اختصاص می دهد.


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره برنامه این سازمان برای پرداخت مابقی بدهی ها به حوزه سلامت تا پایان سال ۹۶، افزود: میزان و چگونگی پرداخت بدهی ها به حوزه سلامت بستگی به این دارد که سازمان برنامه و بودجه منابع مورد نیاز را به شکلی در اختیار تامین اجتمامی قرار دهد، به طوری که درحال حاضر سازمان برنامه ازابتدای سال تا کنون حدود ۸۰۰ میلیارد تومان از منابع مصوب را دراختیار ما قرار نداده است.


نوربخش درباره برخی انتقادها مبنی بر عدم تشکیل صندوق مجزا در تامین اجتماعی برای واریز حق درمان کارگران طبق دستور سال گذشته رئیس جمهوری، تصریح کرد: حساب مجزایی برای واریز حق درمان کارگران در تامین اجتماعی تشکیل شد، بنابراین انتقادها نسبت به بی توجهی تامین اجتماعی به دستور رئیس جمهوری قابل قبول نیست.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر