18 مهر 1396 - 11:38
دانشگاه خاتم برگزار می‌کند؛

همایش بین‌المللی رویکردهای میان رشته‌ای به آموزش ترجمه

همایش بین‌المللی رویکردهای میان رشته‌ای به آموزش ترجمه، با حضور استادان برجسته داخلی و خارجی، در تاریخ ۲۰ مهر ۱۳۹۶، در محل دانشگاه خاتم برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۷۵۹۳۸
دانشگاه خاتم

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، محورهای این همایش بین‌المللی عبارت از رویکردهای نوین به آموزش ترجمه، آموزش زبان و آموزش ترجمه، آموزش توانش ترجمه، روش‌های تدریس ترجمه، ارزیابی ترجمه، تهیه و تدوین مطالب آموزشی در حوزه آموزش ترجمه، کیفیت‌سنجی دوره‌های آموزش ترجمه در ایران، فن‌آوری و ترجمه، مسائل حرفه‌ای در آموزش ترجمه، بازار ترجمه و آموزش ترجمه و آموزش ترجمه شفاهی است.


در این همایش استادان مطرح و بنام داخلی و خارجی همچون دکتر لوئیز فون فلوتو محقق برجسته بین‌المللی و مدیر گروه مرکز مطالعات ترجمه دانشگاه اتاوا، دکتر فرزانه فرحزاد، دکتر بهزاد قنسولی، دکتر احمد محسنی، دکتر مسعود خوش سلیقه و دکتر رشتچی و ... به ارایه دانش و تجربیات خود خواهند پرداخت. 


گفتنی است این همایش در محل دانشگاه خاتم به نشانی تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم‌اعظم، پلاک ۳۰ برگزار خواهد شد و بهره‌مندی از سخنرانی‌ها و جلسه‌های ارایه مقاله‌ برای عموم آزاد است. 


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها