18 مهر 1396 - 15:32

انتصاب رییس اداره کل روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران

محبوبه رنجبر، طی حکمی از سوی مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به سمت رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک منصوب شد.
کد خبر : ۷۵۹۶۷
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، این انتصاب بر اساس رویکردهای مبتنی بر شایستگی در بانک قرض الحسنه مهر ایران و در راستای سیاست های دولت مبنی بر استفاده از زنان توانمند و شایسته در پست های مدیریتی صورت گرفته است.
 


در متن این حکم آمده است:
نظر به تعهد،تخصص و شایستگی ،سرکارعالی به عنوان رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران منصوب می‌شوید.امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت خطیر بانک در اجرای بانکداری اسلامی را بر پایه قوانین، سیاست‌ها، و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی نقشی شایسته در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا ء نمایید.


گفتنی است، پیش از این مسئولیت اداره روابط عمومی وبازاریابی بر عهده فلاح حیدری بوده است.
شایان ذکر است، محبوبه رنجبر دانش آموخته دوره دکتری تخصصی علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبائی است و بیش از ۱۷ سال سابقه فعالیت حرفه ای در حوزه ارتباطات و روابط عمومی را در کارنامه شغلی خود دارد. برای مشاهده رزومه اینجا کلیک کنید.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر