19 مهر 1396 - 09:44

سفر مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به استان هرمزگان

مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به استان هرمزگان سفر کردند.
کد خبر : ۷۵۹۷۸
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران و عضو هیات مدیره بانک در راستای برنامه های توسعه ای این بانک بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی و اولویت های ابلاغی رئیس جمهور به وزیر اقتصاد به همراه جمعی از مدیران ستادی به استان هرمزگان سفر کردند.


 در این سفر دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل و سلیمان توکلی عضو هیات مدیره بانک، با هدف بررسی وضعیت اجرای برنامه های راهبردی در سطح صف، ضمن بازدید از شعب منتخب بانک در استان، نشست های متعددی را با مسئولان استان خواهند داشت.


بازدید از شعب استان هرمزگان، دیدار با استاندار، جلسه هم ندیشی با کارکنان و ... از جمله برنامه های سفر مدیرعامل و هیات همراه است.


گفتنی است این سفر با هدف بررسی بسترهای اجرایی برنامه های بانک در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغال و همچنین اولویت های ۱۸ گانه رئیس جمهور به وزیر اقتصاد صورت گرفته است.


خاطر نشان می سازد، وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، پور طولابی رییس اداره کل حراست، ترکیان رییس اداره کل حسابداری و بودجه، طبلشی رییس اداره کل پشتیبانی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک را در سفر به استان هرمزگان همراهی می کنند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر