20 مهر 1396 - 08:58

رشد ۲۵ درصدی منابع استان خراسان رضوی در ۶ ماه

مدیرشعب استان خراسان رضوی با تاکید بر استقبال مشتریان، مراجعین و متقاضیان بانک قرض الحسنه مهر ایران از خدمات و طرح های جدید ارائه شده، از رشد ۲۵ درصدی منابع قرض الحسنه در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر : ۷۶۰۲۲
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، هدف بانک ارائه خدمات مناسب و مورد رضایت مشتریان در راستای ترویج سنت قرض الحسنه و اجرای بانکداری ناب اسلامی است. کیفیت محصولات و طرح های تسهیلاتی این بانک منحصر به فرد و متمایز از سایر خدمات شبکه بانکی کشور، خصوصاً بانک های تجاری است.


این بانک با عملکرد مثبت و ارزنده خود طی ۶ ماهه نخست سال جاری برای ارتقای کیفیت خدمات خود تلاش نموده تا با دستیابی به سطوح بالاتری از رضایتمندی مشتریان به مزیت رقابتی پایدار نائل آید.


عدالتی مدیرشعب خراسان رضوی با اشاره به عملکرد شایسته کارکنان صف و ستاد استان در حوزه بازاریابی و تحقق رشد ۲۵ درصدی منابع جذب شده بیان داشت: رسیدن به اهداف تعیین شده در جهت جذب منابع، اولویت مدیریت و کارکنان استان بوده وبازاریابی های محلی و شناسایی بازارهای جدید استراتژی سال ۹۶ استان است.


وی با قدردانی از زحمات مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و روسای ادارات ستاد مرکزی بانک، تلاش تمامی پرسنل استان که در مسیر رشد بانک قدم برمی دارند را مثبت ارزیابی نمود و گفت: در ۶ ماه گذشته از سال، فعالیت های زیادی برای تشریح و معرفی سبد محصولات بانک توسط کمیته بازاریابی استان صورت پذیرفته و سازمان ها و نهادهایی که با انعقاد تفاهمنامه از خدمات و تسهیلات بانک قرض الحسنه مهرایران بهره مند می شوند از عملکرد این مجموعه رضایت کامل داشته اند.


مدیرشعب استان خراسان رضوی خاطرنشان ساخت: بانک قرض الحسنه مهرایران در یکسال اخیر، اقدامات ارزنده ای در ۴ حوزه معیشت، سلامت و درمان، ازدواج جوانان و اشتغالزایی ارائه نموده است که با استقبال آحاد جامعه به ویژه سازمان های مردم نهاد مواجه است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر