23 مهر 1396 - 10:38
مدیرعامل بانک ایران زمین مطرح کرد؛

ارائه خدمت به مشتریان در فضای مجازی، از ضروریات بانکداری دیجیتال

مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به فعالیت این بانک در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، ارائه خدمت به مشتریان بر پایه شبکه های اجتماعی را از ضروریات بانکداری دیجیتال عنوان کرد.
کد خبر : ۷۶۱۲۹
بانک ایران زمین

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید با اشاره به فضای جدید بانکداری گفت: امروز مشتریان در شبکه های اجتماعی حضور دارند و زمان زیادی از وقت خود را در این فضا سپری می کنند و در آن اقدام به خرید و دریافت خدمت می کنند، بنابراین با توجه به چرخه اقدامات اقتصادی که در شبکه های اجتماعی صورت می گیرد، حضور بانک ها را اجتناب ناپذیر می کند.


وی شبکه های اجتماعی را یک فرصت برای بانک ها دانست و اظهار داشت: اگر فرآیند ارائه خدمات در شبکه های اجتماعی از طریق بانک مرکزی و متولیان امور مشخص و در اختیار بانکها قرار گیرد، نقش بسیار موثری در ارائه خدمات و کاهش رفت و آمد شهری و هزینه مشتریان خواهد داشت.


مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به رویکرد بانک های دنیا در ارائه خدمات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی عنوان کرد: خدمت در محلی باید ارائه شود که مشتری حضور دارد و این محل امروز فضای مجازی است.


شایان ذکر است در حال حاضر بانک ایران زمین بیش از ۳۰ سرویس عمومی و اختصاصی را از طریق ربات تلگرامی خود به کاربران ارائه می کند و کارشناسان این بانک موفق شده اند ۱۰ سرویس بانکی را نیز آماده کنند که منتظر ارائه مجوز های لازم از سوی بانک مرکزی در این زمینه هستند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها