23 مهر 1396 - 13:02

افزایش قیمت سکه تمام/ رفت وبرگشت نرخ دلار به کانال ۴ هزار تومان

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم امروز در حالی در بازار تهران افزایش یافت که نرخ سایر انواع سکه با افت همراه بود. نرخ دلار امروز نیز از کانال چهار هزار تومان عقب نشینی کرد اما دوباره بازگشت.
کد خبر : ۷۶۱۴۹
ارز و سکه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه در بازار تهران (تا لحظه تنظیم این خبر) با ۴ هزار و ۳۴۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۳۲۰ هزار و ۲۰۰ تومان دادوستد شد.


همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۸ هزار و ۲۵۵ تومان رشد نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۲۷۱ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شد. از سویی دیگر نیم سکه بهار آزادی شاهد افت یک‌هزار و ۵۲۹ تومانی بود و ۶۶۳ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.


ربع سکه بهار آزادی نیز با افت ۵ هزار و ۶۳۲ تومانی نسبت به روز گذشته ۳۸۷ هزار و ۳۰۰ تومان و هر قطعه سکه گرمی نیز با ۱۹۰ تومان کاهش، ۲۵۴ هزار و ۸۰۰ تومان بود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز در بازار آزاد با ۲۳۱ تومان کاهش ۱۲۴ هزار و ۴۸۲ تومان ارزش‌گذاری شده بود.


صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۶ تومان فروختند. همچنین هر یورو امروز با ۵۰ تومان رشد ۴ هزار و ۸۰۸ تومان و هر پوند با ۲۳ تومان کاهش ۵ هزار و ۳۴۰ تومان بود.


جدول قیمت ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)
























































نوع سکه و ارز


شنبه یکشنبه

   تمام بهار آزادی طرح جدید


۱۳۱۵۸۶۰ ۱۳۲۰۲۰۰

تمام بهار آزادی طرح قدیم


۱۲۶۳۳۴۵ ۱۲۷۱۶۰۰

نیم سکه


۶۶۵۴۲۹ ۶۶۳۹۰۰

ربع سکه


۳۹۲۹۳۲ ۳۸۷۳۰۰

سکه گرمی


۲۵۴۹۹۰ ۲۵۴۸۰۰

هر گرم طلای ۱۸ عیار


۱۲۴۷۱۳ ۱۲۴۴۸۲

دلار


۴۰۰۶ ۴۰۰۶

یورو


۴۷۵۸ ۴۸۰۸

پوند


۵۳۶۳ ۵۳۴۰

برچسب ها: ارز دلار یورو سکه طلا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر