24 مهر 1396 - 10:09
وزیر ارتباطات مطرح کرد؛

تدوین برنامه جامع آزاد سازی مکالمات بین المللی برای اپراتورها

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تلکام را فرصت خوبی برای تعامل اپراتورها و بهبود کسب و کار آنها دانست و از تدوین برنامه جامع آزادسازی مکالمات بین المللی خبر داد.
کد خبر : ۷۶۱۸۵
وزیر ارتباطات

به گزارش خبرنگار ایبنا، محمدجواد آذری جهرمی صبح امروز (دوشنبه) و در مراسم افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه ایران تلکام ، گفت: این نمایشگاه با حضور ۲۲۵ شرکت داخلی و ۱۰۲ شرکت خارجی فرصت خوبی برای تعامل بیش‌تر و اعلام برنامه اپراتورها و بهبود کسب و کار آنها است.


وی ادامه داد: در نمایشگاه امسال به پیشنهاد وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات، پنل های تخصصی با حضور مسئولین و کارشناسان برگزار خواهد شد.


وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات درباره برنامه پنل ها افزود: پنل اول امروز ساعت ۱۴ با موضوع اقتصاد دیجیتال و با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهوری، رئیس کل بانک مرکزی برگزار خواهد شد.


جهرمی درباره دو پنل دیگر اظهار داشت: فردا پنل ۲.۵ برابر کردن بازار ICT براساس برنامه ششم و سومین پنل نیز با موضوع اقتصاد مقاومتی و تولید داخل در روز سوم نمایشگاه برگزار خواهد شد.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به آزادسازی مکالمات بین المللی برای اپراتورهای داخلی گفت: فعالیت اپراتورهای مجازی در صنعت مخابرات می تواند بخشی از این بازار را به خود اختصاص دهد و از بزرگ شدن بازار و همچنین افزایش قاچاق نیز جلوگیری کند.


وی افزود: براین اساس کمیسیون تنظیم مقررات در حال تدوین برنامه ای جامع است که به زودی اعلام خواهد شد.


آذری جهرمی درباره آغاز به کار دو اپراتور خصوصی پست در کشور گفت: با آزادسازی فعالیت های پستی، بازار پستی کشور از ظرفیت ۸۰۰ میلیارد تومانی فعلی به دو برابر ظرفیت خواهد رسید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر