24 مهر 1396 - 10:45

مذاکرات جدید اقتصادی ایران و مالزی/ تاکید بر تقویت مناسبات بانکی

راهکارهای توسعه روابط اقتصادی و مالی جمهوری اسلامی ایران و مالزی در ملاقات وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان با وزیر دارایی مالزی بررسی شد.
کد خبر : ۷۶۱۹۱
.

به گزارش ایبِنا، مسعود کرباسیان طی سخنانی در این دیدار که در حاشیه اجلاس سالانه بانک جهانی صورت گرفت، با اشاره به جایگاه و اهمیت مالزی به عنوان یک کشور اسلامی و با اشاره به سوابق خوب روابط بین دو کشور، سطح روابط اقتصادی را مناسب با سطح روابط سیاسی ندانسته و بر اهتمام به گسترش روابط اقتصادی با آن کشور تاکید کرد.


بنا بر این گزارش، "جوهری عبد الغنی" وزیر دارایی مالزی نیز طی سخنانی در این دیدار،   با اشاره به علاقمندی شرکت های کشورش به کار در ایران از گفتگوهای به عمل آمده برای تامین مالی متروی یکی از کلانشهر های ایران توسط موسسات مالزیایی اظهار خرسندی و بر ادامه این روند در همکاری ها تاکید کرد.


وی آمادگی خود را برای سفر به کشورمان همراه با وزیر تجارت مالزی در راس هیاتی از مدیران بخش خصوصی در اوایل سال آتی میلادی اعلام کرد. این گزارش حاکی است، در این ملاقات طرفین به بررسی راهکارهای توسعه روابط اقتصادی و مالی پرداخته و همکاری های بانکی و تامین خطوط اعتباری را از لوازم آن دانستند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر