25 مهر 1396 - 14:30

برگزاری همایش بزرگ تجارت ایران و عراق با حمایت مالی بانک کارآفرین

همایش بزرگ تجارت ایران و عراق با حمایت مالی بانک کارآفرین برگزار شد.
کد خبر : ۷۶۲۸۱
همایش ایران و عراق

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، این همایش در روزهای ۲۳ و ۲۴ مهرماه، با حضور مقامات ایرانی و عراقی و با مشارکت اتاق مشترک بازرگانی ایران و ستاد توسعه اقتصادی ایران و عراق  و به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در محل اجلاس سران برگزار شد.


بر اساس این گزارش، در این همایش دو روزه، هیات تجاری عراقی و مقامات ایرانی حاضر، زمینه‌های توسعه تعاملات بانکی و اقتصادی و همچنین موانع و مشکلات پیش روی مبادلات تجاری دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.


گفتنی است بانک کارآفرین در حاشیه این همایش با ایجاد غرفه‌ای به معرفی خدمات و محصولات بانک به‌ ویژه در بخش ارزی و بین‌المللی پرداخت و آمادگی خود را برای همکاری با تجار و بازرگانان عراقی و همچنین توسعه تعاملات بین‌ بانکی اعلام کرد. همچنین مدیران و کارشناسان مدیریت بین‌الملل بانک کارآفرین با حضور در غرفه و معرفی خدمات بانک، پاسخگوی مراجعان و شرکت‌کنندگان در این همایش بودند.


همچنین فرخنده جریری مدیر امور بین‌الملل با حضور در پنل تخصصی «روابط بانکی»، با معرفی خدمات ارزی و بین‌المللی بانک کارآفرین، از اعلام آمادگی این بانک برای ارائه خدمات گسترده و متنوع به فعالان اقتصادی‌ دو کشور خبر داد.


در این همایش مقاماتی از وزارتخانه‌های بازرگانی، نفت، نیرو و راه، بانک مرکزی و بانک‌های تجاری، بیمه مرکزی، استاندارد، گمرک، بهداشت و تجار معتبر عراق در حوزه‌های مواد غذایی، مصالح و لوازم ساختمان، انرژی، خودرو، دارو و تجهیزات پزشکی، توریسمِ درمانی، خدمات فنی مهندسی و صنعت حضور داشتند.


به گفته «سیدحمید حسینی» دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، این کشور دومین مقصد صادراتی کالاها و خدمات ایرانی است و طی شش ماه اول سال جاری بیش از سه میلیارد و ۲۷۷ میلیون دلار صادرات از ایران به عراق انجام‌شده است.


در پایان از حامیان مالی‌ همایش تقدیر به عمل آمد و محمدرضا خورسندی معاون مدیر عامل در امور بین‌الملل، به نمایندگی از بانک کارآفرین لوح تقدیر را دریافت کرد.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر