25 مهر 1396 - 14:35
اکبری اعلام کرد؛

۳ میلیون تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شد

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: طی ۱۰ سال گذشته، بالغ بر ۳ میلیون تسهیلات قرض‌الحسنه در سراسر کشور توسط این بانک پرداخت شد.
کد خبر : ۷۶۲۸۲
اکبری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری همزمان با روز جهانی ریشه کنی فقر در آیین اهدا ۱۶۴۹ بسته آموزشی و بهداشتی به دانش آموزان مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: سال گذشته تعداد ۵۱۰ هزار فقره و از ابتدای امسال تاکنون نیز ۳۷۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه در حوزه اشتغال، معیشت، ازدواج، درمان، و حمایت از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این بانک اعطاء شده است.


وی خدمت به محرومان را افتخاری برای بانک قرض الحسنه مهرایران دانست و گفت: مدیران و کارکنان این بانک اهتمام بر مسئولیت های اجتماعی، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، اجرای صحیح اولویت های ابلاغی رییس جمهور به وزیر اقتصاد، توجه به سیاست های کلی اشتغالزایی و جمعیت را سرلوحه تمامی اقدامات خود به منظور تسریع در آبادانی میهن عزیز اسلامی قرار داده اند.


اکبری ازپرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهارداشت: این استان در زمینه رشد منابع قرض الحسنه به دلیل اعتقاد و روحیه آنان به این سنت الهی از استان های پیشتاز کشور است.


وی ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با افتخار در بسیاری ازشهرهای کشور تسهیلات با کارمزد کمتر از ۴ درصد پرداخت می کند. مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: این بانک، امسال برنامه های تبلیغاتی را کاهش و مسئولیت اجتماعی خود در دو حوزه درمان و آموزش و پرورش را پُررنگ تر کرده است.


اکبری تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای امسال توزیع ۳۳ هزار بسته آموزشی و بهداشتی برای دانش آموزان مناطق محروم و ساخت بیمارستان روانپزشکی و روان درمانی با کمک وزارت بهداشت در تهران در دستور کار قرار گرفت.


گفتنی است، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در پایان این مراسم، به ۱۷۰ دانش آموز مدرسه عشایری فاطمه الزهرای روستای سراب تاوه حساب پس انداز قرض الحسنه هدیه کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر