25 مهر 1396 - 14:42

قطار پُرشتاب تکنولوژی کسب و کارها را به پیش می‌راند

نخستین جلسه مجازی رشد و نوآوری کارکنان موسسه اعتباری کوثر با حضور جواد فهیمی پور قائم مقام مدیر عامل و مصطفی امجدیان مدیر مرکز تحول استراتژیک به صورت آنلاین برگزار شد.
کد خبر : ۷۶۲۸۵
جلسات رشد و نوآوری کوثر

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ در نخستین جلسه مجازی رشد و نوآوری، ۱۱۰۰ نفر از کارکنان مباحث مطرح شده قائم مقام مدیرعامل و مدیر مرکز تحول استراتژیک را از طریق نرم افزار لحظه نگار به صورت آنلاین دنبال نمودند.


عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر افزود: با توجه به تغییرات شگرفی که در سیستم دریافت و پرداخت، انسداد حساب، دریافت خدمات و بسیاری از موارد دیگر به وجود آمده است، دیگر مشتریان نیازی به حضور در شعبه و انجام فعالیت های بانکی ندارند و تنها با استفاده از خدمات اینترنتی و آنلاین می توانند بسیاری از خدمات بانکی را دریافت نمایند که این نوع ارائه خدمات نوین بانکی افق روشنی را در مقابل دیدگان صاحب مشاغل پیش روی آنها قرار داده است.


فهیمی پور با تاکید بر اهمیت تکنولوژی و استفاده از ابزارهای نوین بیان داشت: کسب و کارهایی که نتوانند خود را با ابزارهای روز و شیوه های جانبی بازار هماهنگ کنند، به شدت از غافله کسب و کار عقب می مانند و از این قطار پُرشتاب به بیرون پرتاب می شوند و شاید دیگر هیچ وقت نتوانند فاصله خود را با سیستم های پیشرو و نوآور کم کنند و خود را دوباره به این قطار برسانند.


وی بیان داشت: با ظهور پدیده هایی نظیربانکداری مجازی، تجارت و کسب و کار الکترونیکی که روش ­های کارآمد در زمینه افزایش معاملات و برقراری ارتباط با مشتریان هستند و همچنین استقبال روز افزون کاربران از آنها، توجه بسیاری از مشاغل را به خود جلب کرده و به همین دلیل ماهیت بسیاری از خدمات و محصولات و انتظارات مشتریان تغییر شکل خواهد داد، بنابراین از همین امروز باید به فکر بود، برنامه ریزی کرد.


قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر اظهارداشت: جوانان پُرشور، بانشاط، خلاق، نوآور، پژوهشگر و محقق موسسه اعتباری کوثر به این رسالت بیش از هر زمان دیگری واقف و آگاه هستند و آن را درک نموده و حاضر هستند با تلاش مضاعف و خستگی ناپذیر به دنبال خلاقیت و رشد و نوآوری باشند.


امجدیان مدیر مرکز تحول استراتژیک موسسه اعتباری کوثر نیزگفت: شتاب دهی به رشد و نوآوری در موسسه، تعیین مسیر برای انعکاس ایده های نوآورانه و محصولات متنوع از اهداف برگزاری نخستین جلسه مجازی رشد و نوآوری کارکنان کوثر است.


وی افزود: در حال حاضر بیش از ۲۴۵۰۰ شعبه از ۴۲ بانک ایرانی و خارجی در کشور فعال است که با ظهور تکنولوژی، ابزار و خدمات نوین بانکی، بانکداری فیزیکی جای خود را به بانکداری دیجیتال خواهد داد.


مدیر مرکز تحول استراتژیک موسسه اعتباری کوثر با بیان ویژگی ها و نقش بانکداری دیجیتال در کسب و کارهای نوین بیان داشت: شعب بانک ها فقط تنها نقطه تماس فیزیکی مشتری با بانک است و باید منطبق با نیاز مشتری خود را به روز نماید لذا تعداد شعب و پرسنل در مسیر تحولات نظام بانکی دستخوش تغییراتی خواهد شد که باید برای چنین موقعیتی برنامه ریزی و استراتژی داشت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر