26 مهر 1396 - 12:19
با همکاری شرکت پست و به پرداخت ملت؛

پرداخت برخط وجوه محصولات پستی با ام پوز به طور رسمی آغاز شد

پرداخت بر خط وجوه محصولات پستی از طریق دستگاه های ام پوز با همکاری شرکت ملی پست ایران و شرکت به پرداخت ملت به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر : ۷۶۳۲۵
.

به گزارش خبرنگار ایبِنا، صبح امروز و در حاشیه نمایشگاه تلکام ۲۰۱۷ رونمایی از این خدمت جدید شرکت ملی پست و به پرداخت ملت در زمینه پرداخت برخط وجوه محصولات پستی از طریق دستگاه های ام پوز با حضور حسین مهری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل شرکت ملی پست ایران و محمدعلی ترابیان مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت انجام شد.


حسین مهری در مراسم رونمایی از این طرح گفت: این طرح از دو سال گذشته به صورت پایلوت در شرکت ملی پست ایران آغاز شد و امروز به صورت رسمی از آن رونمایی شد. وی ادامه داد: استفاده از این سیستم موجب می شود تا هزینه های مربوط به کالا، پست و ارزش افزوده به صورت برخط پرداخت شود.


مدیرعامل شرکت ملی پست خاطرنشان کرد: شهروندان از این پس می توانند بدون دغدغه وجود پول نقد پرداخت های خود را انجام دهند و صورتحساب خود را نیز بدون چاپ و از طریق موبایل دریافت کنند.


مهری افزود: دستگاه ام پوز قابلیت حمل و جابه جایی آسانتری نسبت به دستگاه های پوز دارد که این موضوع استفاده از آن را راحت تر می کند. وی درباره یکی دیگر از مزایای این دستگاه گفت: با استفاده از دستگاه های ام پوز مغایرت گیری به صورت برخط انجام می شود. معاون وزیر ارتباطات گفت: تاکنون یک هزار و ۲۰۰ دستگاه ام پوز برای این منظور عملیاتی شده و تا پایان سال نیز همه کشور به این سیستم مجهز خواهد شد.


همچنین در ادامه این مراسم، محمدعلی ترابیان مدیرعامل به پرداخت ملت گفت: خوشبختانه پس از تلاش های پی در پی همکاری به پرداخت ملت با شرکت ملی پست عملیاتی شد و در شش ماهه دوم سال ارایه این خدمت در سراسر کشور توسعه خواهد یافت. وی ادامه داد: این خدمت باعث کمک به توسعه دولت و خدمات الکترونیک در کشور می شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر