شاخص کل بورس ۱۰۸ واحد تقویت شد

شاخص کل بورس در پایان معاملات چهارشنبه ۲۶ مهر ۹۶ با ۱۰۸ واحد رشد به ۸۵ هزار و ۷۶۸ واحد رسید.
کد خبر : ۷۶۳۳۹
تالار شیشه‌ای در یک روز کاری

به گزارش خبرنگار ایبِنا،شاخص کل با معیار هم‌وزنی ۴۲ واحد افت کرده و به ۱۷ هزار و ۵۰۳ واحد رسید. ارزش روز بازار در بورس اوراق بهادار تهران به بیش از ۳۴۲ هزار میلیارد تومان رسید. 


امروز معامله‌گران بورس بیش از ۵۱۳ میلیون برگه بهادار در قالب ۶۴ هزار نوبت معامله و به ارزش ۱۶۳ میلیارد تومان داد و ستد کردند.


همچنین شاخص قیمت با معیار وزنی ارزشی ۳۴ واحد تقویت شده و به ۲۷ هزار و ۷۱۲ واحد رسید. شاخص قیمت با معیار وزنی ۳۲ واحد افت کرده و به ۱۳ هزار و ۲۴۱ واحد رسید.


شاخص آزاد شناور با ۱۰۰ واحد تقویت به ۹۲ هزار و ۸۳۳ واحد و شاخص بازار اول بورس با ۱۷۱ واحد افزایش به ۵۹ هزار و ۵۳۱ واحد رسید. شاخص بازار دوم ۲۶۳ واحد افت کرده و به ۱۸۹ هزار و ۹۸۸ واحد رسید.


امروز نمادهای تأثیرگذار در شاخص شامل فولاد، شپنا، شتران، شبندر، شبریز، اخابر بودند و نماد فارس مربوط به هلدینگ خلیج فارس بیشترین کاهش را در شاخص داشت.


نمادهای پربیننده مربوط به شرکت‌های داده‌گستر عصر نوین های‌وب، سایپا، ایران‌خودرو، تولیدی چدن‌سازان، بانک ملت، آلومینیوم ایران، فولاد مبارکه اصفهان، بوده است.


همچنین امروز در فرابورس ایران شاخص کل بدون تغییر در نقطه ۹۲۸ واحد ثابت ماند، ارزش بازار اول و دوم فرابورس به ۵۵ هزار میلیارد تومان رسید.


امروز معامله‌گران در فرابورس بیش از ۲۱۸ میلیون برگه بهادار در قالب ۶۰ هزار نوبت معامله و به ارزش ۱۰۴ میلیارد تومان داد و ستد کردند.


نمادهای تأثیرگذار در رشد شاخص شامل زاگرس، شاوان، ذوب، ارفع بوده و نمادهای تأثیرگذار در کاهش شاخص فرابورس شامل میدکو، هرمز، مارون بوده‌اند.


امروز نمادهای پربیننده در فرابورس شامل لیزینگ ایران و شرق، آسیاسیر ارس، تولید و صادرات ریشمک، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، شرکت مواد ویژه لیا و آتیه داد و پرداز بوده‌اند.



برچسب ها: بورس شاخص بورس
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها