طی آخرین هفته مهرماه رقم خورد؛

رشد ۱۱ درصدی حجم معاملات در بورس کالای ایران

طی آخرین هفته مهرماه، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۸۱ هزار و ۷۶۹ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۳۴۲ میلیارد ریال معامله شد. همچنین حجم معاملات در بورس کالای ایران ۱۱ درصد رشد داشت.
کد خبر : ۷۶۴۲۴
بورس کالا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی آخرین هفته مهرماه، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۸۱ هزار و ۷۶۹ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۳۴۲ میلیارد ریال معامله شد.


در این تالار، ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن، یک هزار و ۴۰ تن آلومینیوم، ۱۶۹ هزار و ۸۰ تن فولاد، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها، یک هزار و ۵۰۰ تن مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۵ کیلوگرم طلا از سوی مشتریان خریداری شد.


همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۷۱ هزار و ۱۶۲ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال به فروش رسید.


در این تالار، ۹۸ هزار و ۶۲۸ تن قیر، ۵۶ هزار و ۳۳۵ تن مواد پلیمری، ۶۸ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۴ هزار تن لوب کات، ۲۵ هزار و ۱۲۴ تن مواد شیمیایی، ۷ هزار و ۴۷۰ تن گوگرد، ۵۰۶ تن روغن پایه، و همچنین هزار و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی خریداری شد.


تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در چهارمین هفته مهرماه، شاهد معامله ۵۰ هزار و ۹۴۳ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۵۲۹ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۴۸ هزار و ۲۵۰ تن گندم، ۷ هزار و ۱۵۰ تن شکر سفید، ۱۹۳ هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی و همچنین ۳۵۰ تن کنجاله مشاهده شد.


لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران،  ۲۹۵ تن ضایعات فلزی، ۱۷۵ تن کنسانتره فسفات،   ۲۵ تن روغن کارکرده لوکوموتیو و همچنین ۴۰ تن متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات پلیمریک داد و ستد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر