06 آبان 1396 - 18:08

نشست کارگروه ستادی بودجه ریزی عملیاتی سال ۹۷

کارگروه ستادی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد برای سال ۹۷ به میزبانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران تشکیل جلسه داد.
کد خبر : ۷۶۷۸۵
پول

به گزارش ایبِنا، نعمت الله ترکی با اشاره به اینکه در این کارگروه ۲۶ دستگاه اجرایی از ۳۱ استان حضور دارند و قرار است آخرین روش ها برای اجرای بودجه ریزی عملیاتی در سال ۹۷ را فرا بگیرند، اظهارداشت: رییس سازمان برنامه و بودجه شورای راهبری بودجه ریزی عملیاتی را در این سازمان ایجاد کرده است.


وی گفت: سازمان برنامه و بودجه استان تهران دبیر این شوراست و قرار است برنامه اجرایی آن را عملیاتی کند. رییس سازمان برنامه وبودجه استان تهران افزود: بودجه ریزی فعلی سبب بی انگیزگی و افزایش بودجه سازمان ها در هر سال نسبت به سال گذشته می شود و از طرف دیگر موجب بی انگیزگی پرسنل و نارضایتی ارباب رجوع می شود.


وی ادامه داد: با انجام بودجه ریزی عملیاتی قرار است بهره وری و کارایی دستگاه های اجرایی افزایش یابد و پرسنل این دستگاه ها به دلیل آنکه هر چقدر کار بیشتری کنند با مشوق های بیشتری مواجه می شوند با انگیزه بهتر به مردم خدمت رسانی کنند.


ترکی اظهارداشت: صرفه جویی از محل این اقدام نیز در اختیار خود دستگاه ها قرار می گیرد تا صرف خدمات رسانی بیشتر و بهتر به مردم و تشویق پرسنل شود. وی ادامه داد: با بودجه سنتی مدیران ما فقط سیستم را مدیریت می کنند وکاری به عملکرد ندارند اما با اجرای بودجه ریزی عملیاتی ورودی و خروجی بودجه به هر دستگاهی شفاف و مشخص می شود و انگیزه وتلاش کارکنان هر دستگاه را بیشتر خواهد کرد.


رییس سازمان برنامه وبودجه استان تهران گفت: قرار است تا قبل از پایان سال همه سازمان های برنامه و بودجه استان های کشور و دستگاه های مرتبط مراحل آموزشی و تدوین بودجه ریزی عملیاتی را فرا بگیرند تا بودجه سال آینده به طور کامل و به صورت عملیاتی اجرایی شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها