07 آبان 1396 - 17:01
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات//

آمادگی بانک توسعه صادرات برای تسویه معاملات یورویی بورس انرژی

مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: بانک توسعه صادرات این آمادگی را دارد تا تسویه معاملات یورویی قراردادهای نفتی شرکت بورس انرژی را انجام دهد.
کد خبر : ۷۶۸۲۷
صالح آبادی

علی صالح آبادی در بازدید از غرفه ایبِنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره دلارهای حاصل از قراردادهای نفتی در بانک توسعه صادرات، اظهار داشت: براساس مذاکرات شرکت بورس انرژی و سازمان بورس اوراق بهادار و بانک توسعه صادرات مقرر شد با توجه به معاملات نفت خام که از سوی شرکت بورس انرژی انجام شده است، تسویه معاملات از طریق بانک توسعه صادرات انجام شود.


مدیرعامل بانک توسعه صادرات ادامه داد: با بخش مالی بانک جلساتی انجام و مدل کار تعیین  و مقرر شد تا تسویه معاملات یورویی در بانک توسعه صادرات انجام شود و این آمادگی در بانک توسعه صادرات وجود دارد و مشکلی از نظر سیستم کاری برای تسویه معاملات یورویی وجود ندارد.


به گزارش ایبِنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روزجمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر خواهد بود.


 آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح دیروز (شنبه ششم آبان ماه) با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد.


در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.


در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.


در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر