08 آبان 1396 - 09:30

تقدیر استاندار همدان از عملکرد بانک صادرات ایران

بانک صادرات طی شش ماه اول سال جاری، ٦٥١٣ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ١٨٢١ میلیارد ریال و ٢٩٥٦ فقره تسهیلات به ارزش قریب به ٤٨٤ میلیارد ریال پرداخت کرد که قدردانی مقامات استان را نیز در پی داشته است.
کد خبر : ۷۶۸۳۰
بانک صادرات

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، بخش های بازرگانی، خدمات، صنعت، کشاورزی و مسکن استان همدان در شش ماه نخست سال ٩٦ موفق به دریافت ٦٥١٣ فقره تسهیلات از شعب بانک صادرات ایران شده اند که مجموع  اعتبارات تخصیص یافته در این بخش ها، از ١٨٢١ میلیارد ریال فراتر رفته است.


این بانک همچنین در قالب تسهیلات رونق تولید و اقتصاد مقاومتی نیز در این مدت به واحدهای معرفی شده از سوی سامانه "بهین یاب" وزارت صنعت، معدن و تجارت استان بیش از ١٠ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که در مجموع  سهم عمده ای از شکوفایی اقتصادی این استان را به خود اختصاص داده است.


علاوه بر  این، بانک صادرات ایران در این استان، در راستای حمایت از مشاغل خانگی، ٧٦ فقره وام قرض الحسنه به معرفی شدگان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی پرداخت کرده است.


بنا بر این گزارش، این بانک در اجرایی کردن سایر برنامه های اقتصاد مقاومتی دولت، طی شش ماه اول سال جاری،   ٣١٦ فقره تسهیلات خرید مسکن اقشار ویژه (خانواده های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران) بالغ بر ٢٠٤ میلیارد ریال اعطا کرده است.


همچنین طی این مدت، ١٣٧ فقره وام مسکن روستایی بالغ بر ٢ میلیارد و ٨١٩ میلیون ریال و ٩ فقره وام قرض‌الحسنه ویژه زندانیان معسر به مبلغ بیش از ٤ میلیارد ریال در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.


در این استان همچنین، پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در دستور کار شعب بانک صادرات ایران قرار داشته به نحوی که در شش ماه منتهی به پایان شهریور سال جاری، ٢٤١٣ فقره به ارزش بیش از ٢٥٣ میلیارد ریال به معرفی شدگان از سوی بانک مرکزی، تخصیص یافته است.


گفتنی است، نیکبخت، استاندار همدان ضمن حضور در سرپرستی شعب بانک صادرات ایران در این استان از تلاش‌های صورت گرفته قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه این بانک بررسی‌هایش را به خوبی و به درستی انجام داده و لازم است دستگاه‌های اجرایی استان نیز پیگیری‌های خود را در جهت بهره‌مندی بیشتر واحدهای تولیدی از تسهیلات اشتغال زایی بانک صادرات ایران سرعت بیشتری ببخشند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر