08 آبان 1396 - 13:06

کاهش قیمت نیم و ربع سکه/ افزایش قیمت دلار و یورو در بازار

بازار آزاد امروز در حالی شاهد افزایش ناچیز قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بود که قیمت سکه طرح قدیم، نیم سکه و ربع سکه نسبت به روز گذشته کاهش نشان می داد.
کد خبر : ۷۶۸۶۲
نوسانات ارز

به گزارش خبرنگار ایبِنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز و تا لحظه تنظیم این خبر با ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به روز یکشنبه یک میلیون و ۳۲۱ هزار  و ۵۰۰ تومان فروخته شد.


همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۲ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۷۰۰ تومان معامله می شد. نیم سکه با یک هزار تومان کاهش نسبت به روز یکشنبه ۶۷۵ هزار و ۳۰۰ و هر قطعه ربع سکه بهار آزادی نیز با ۹۰۰ تومان کاهش، ۳۸۱ هزار و ۹۰۰ تومان ارزشگذاری شد.


قیمت هر قطعه سکه گرمی نیز با بدون تغییر نسبت به روز گذشته  ۲۵۵ هزار و ۲۰۰ تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۴۰۰ تومان کاهش، ۱۲۷ هزار تومان تعیین شده بود. صرافی های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با یک تومان افزایش نسبت به روز یکشنبه ۴ هزار و ۶۱ تومان می فروختند.


همچنین قیمت داد و ستد هر یورو با ۱۰ تومان و هر پوند با ۲۳ تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ترتیب ۴ هزار و ۸۰۸ و ۵ هزار و ۳۹۰ تومان تعیین شده بود.


جدول قیمت ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)


































































نوع سکه و ارز 



شنبه


یکشنبه  دوشنبه 

تمام بهار آزادی طرح جدید



۱۳۱۵۳۰۰


۱۳۲۱۰۰۰ ۱۳۲۱۵۰۰

تمام بهار آزادی طرح قدیم



۱۲۷۴۳۰۰


۱۲۸۲۹۰۰ ۱۲۸۰۷۰۰

نیم سکه



۶۶۷۹۰۰


۶۷۶۳۰۰ ۶۷۵۳۰۰

ربع سکه



۳۷۵۶۰۰


۳۸۲۷۰۰ ۳۸۱۸۰۰

سکه گرمی



۲۵۵۲۰۰


۲۵۵۲۰۰ ۲۵۵۲۰۰

هر گرم طلای ۱۸ عیار



۱۲۳۳۵۰


۱۲۷۴۰۰ ۱۲۷۰۰۰

دلار



۴۰۴۳


۴۰۶۰ ۴۰۶۱

یورو



۴۷۸۰


۴۷۹۸ ۴۸۰۸

پوند



۵۳۵۰


۵۳۷۷ ۵۳۹۰

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر