08 آبان 1396 - 15:43
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات//

دریافت خط اعتباری ۲۰ میلیون دلاری بانک حکمت از صندوق توسعه

مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان از اختصاص خط اعتباری ۲۰ میلیون دلاری صندوق توسعه ملی به منظور حمایت و تسهیلات دهی از شرکت های دانش بنیان به این بانک خبر داد.
کد خبر : ۷۶۸۷۵
عسکرزاده

عباس عسکرزاده در بازدید از غرفه ایبِنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در خصوص تسهیلات بانک حکمت ایرانیان گفت: این بانک از ابتدای امسال تمام نسبت هایی را که باید یک بانک موفق در تسهیلات دهی رعایت کند، را رعایت کرده و در شش ماه ابتدای سال ۹۶ در حدود ۸۴.۵ درصد منابع این بانک در قالب تسهیلات به متقاضیان واگذار شده است.


وی افزود: در بخش تسهیلات ازدواج با توجه به اینکه منابع قرض الحسنه این بانک جوابگوی نیاز متقاضیان در این بخش نبود، نزدیک به ۴۰۰ درصد از منابع بانک به پرداخت تسهیلات ازدواج اختصاص داده شد. بدین معنا که چهار برابر منابعی که به عنوان قرض الحسنه در این بانک سپرده گذاری شده به پرداخت تسهیلات ازدواج اختصاص یافته است.


مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان افزود: بانک با هدف انجام رسالت خود بر اساس مصوبه بانک مرکزی و مجلس چهار برابر منابع قرض الحسنه را به تسهیلات ازدواج اختصاص داد که تایید بانک مرکزی و اداره اعتبارات این نهاد نظارتی نیز موید این مطلب هستند.


عسکرزاده یادآور شد: بانک حکمت ایرانیان برای پشتیبانی از صنایع نیز اقدامات موثری انجام داده و به خصوص در بخش تولیدات در دو محور کلیدی آب و برق ورود کرده است برای رسیدن به این هدف شرکت های دانش بنیانی که تشکیل شده، جوانان تحصیل کرده ایرانی را گرد هم آورده و اولین کارخانه تولید پنل های خورشیدی با تسهیلات این بانک راه اندازی شده است.


وی افزود: بانک حکمت ایرانیان مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال را به پشتیبانی از مزارع تولید انرژی تجدیدپذیر خورشیدی با عاملیت صندوق توسعه ملی اختصاص داده و کل خط اعتباری که از این صندوق به این بانک به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان اختصاص داده شده مبلغ ۲۰ میلیون دلار است.


به گزارش ایبِنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روز جمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر خواهد بود.


آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح روز شنبه ششم آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.


در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.


در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر