08 آبان 1396 - 19:49
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات//

چابک‌سازی قوانین مبارزه با مفاسد در مجلس

سخنگوی مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل تعدد قوانین مبارزه با مفاسد، نیازمند کاهش و چابک سازی قوانین هستیم.
کد خبر : ۷۶۸۸۴
حسین مقصودی

حسین مقصودی در بازدید از غرفه ایبِنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره فعالیت های فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی اداری مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: این فراکسیون به دنبال دریافت اخبار و گزارش های واصله از مردم و بررسی صحت و سقم آن، پرونده های مختلفی را بررسی می کند.


وی ادامه داد: به عنوان مثال پرونده فساد ۸ هزار میلیاردی که پیش از این رسانه ای و پیگیری شد، به دنبال گزارش های رسیده از مردم و برخلاف مخالفت ها بررسی و اعلام شد. سخنگوی مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: البته یکی از مشکلاتی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم، تعدد و تورم قوانین مبارزه با فساد است، زیرا به هنگام اقدام و مبارزه با این پرونده ها، تعدد و تفاسیر مختلف از قوانین مشکل آفرین است.


مقصودی کوچک سازی و کاهش قوانین را عاملی برای رسیدن به نتایج متقن برای مبارزه با مفاسد عنوان کرد.


به گزارش ایبِنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روز جمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر خواهد بود.


آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح روز شنبه ششم آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.


در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.


در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها