09 آبان 1396 - 09:47

افتتاح دفترموسسه خیریه کودکان مشهد با حضور مدیران بانک ایران زمین

با حضور مدیریت شعب استان خراسان بانک ایران زمین و جمعی از مسئولین استانی و خبرنگاران دفتر موسسه خیریه حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی در محل مجمع خیرین سلامت این استان افتتاح شد.
کد خبر : ۷۶۸۹۴
بانک ایران زمین

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، دکتر صلاح الدین دلشاد رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل موسسه محکم و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در این مراسم گفت: شعار و خط مشی موسسه این است که هیچ بیمار نابهنجار مادرزادی نباید در کشور به دلیل فقر از سلامت جسمانی بی بهره باشد.


ناهنجاری های مادرزادی به بیماری هایی گفته می شود که در اثر اختلال در روند سیر تکاملی برخی از اعضای بدن یا احشا، در دوران جنینی ایجاد می شود که در بین اقشار جامعه بیشترین آسیب را خانواده های محروم و نیازمند متحمل می شوند، موسسه خیریه محکم در سال 1384 به منظور حمایت مالی جهت درمان و جراحی، آموزش و جلوگیری از شیوع این بیماریها در تهران شروع به کار کرد.


علی اکبر ریحانی مدیر شعب استان های خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین در این مراسم با اعلام همراهی این بانک با موسسه فوق گفت: بانک ایران زمین در جهت مشارکت و حمایت از این امر خداپسندانه و در چارچوب دستورالعمل های بانک مرکزی آماده ارائه خدمات مالی به این موسسه است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها