10 آبان 1396 - 13:49
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات//

قوانین در حوزه فین تک ها نیازمند به روز رسانی

مدیر عامل مرکز فرهنگ سازی و آموزش بانکداری الکترونیک (فابا) از لزوم به روزرسانی قوانین در حوزه فین تک ها در عین حمایت از آن ها خبر داد.
کد خبر : ۷۶۹۹۱
محمد مراد بیات

محمد مراد بیات در بازدید از غرفه ایبِنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره فعالیت فین تک ها، اظهار داشت: جریان فین تک ها موضوعی نوپا است و انتظاراتی که از این شرکت ها وجود دارد، بلند مدت است.


وی ادامه داد: البته شرایط و انتظاراتی که از فین تک ها در دنیا وجود دارد، متفاوت از ایران بوده که نیازمند اقدام بیشتر در  این زمینه است.


مدیر عامل مرکز فرهنگ سازی و آموزش بانکداری الکترونیک (فابا) افزود: اما استقبال از نمایشگاه تراکنش در حوزه فین تک ها و استارت آپ ها نشان دهنده اهمیت این حوزه است که نمی توان به راحتی ازآن چشم پوشی کرد.


بیات درباره ضعف قوانین در این حوزه گفت: با توجه به ضعف قوانین در ایران در حوزه فن آوری و حوزه های نو، باید با دید دیگری به این مقوله نگاه کرد و تا جایی که این شرکت ها از خط قرمزها عبور نکرده اند از فعالیت آن ها جلوگیری نشود و در کنار آن در به روز رسانی قوانین نیز تلاش هایی صورت گیرد.


به گزارش ایبِنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روز جمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر خواهد بود.


آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح روز شنبه ششم آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.


در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.


در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر