10 آبان 1396 - 15:16
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات//

افزایش همکاری بانک‌ها با شهرداری تهران در جذب سرمایه‌گذار

عضو شورای شهر تهران از برنامه این شورا برای افزایش همکاری شهرداری با بانک‌ها به منظور جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی خبر داد.
کد خبر : ۷۶۹۹۸
فراهانی شورای شهر

مجید فراهانی در بازدید از غرفه ایبِنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های شورای جدید جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی برای توسعه پروژه‌های شهر تهران است و با توجه به وضعیت مالی شهرداری چاره‌ای جز این کار نداریم.


وی افزود: نقش بانک‌های عامل در این زمینه بسیار مهم است و یکی از مهم‌ترین عوامل سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی بانک‌ها هستند که امیدواریم نقش مغفولی که تاکنون به خوبی انجام نشده با جدیت بیشتری مدنظر قرار گیرد.


عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: مقصر این عدم تعامل مطلوب تاکنون شهرداری تهران بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های شورای شهر این همکاری به نحو مطلوبی صورت گیرد.


به گزارش ایبِنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روز جمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر خواهد بود.


آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح روز شنبه ششم آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.


در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.


در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر