14 آبان 1396 - 15:50

تقدیر استاندار خراسان رضوی از کمک بانک قرض الحسنه مهر ایران

استاندار خراسان رضوی طی تقدیرنامه ای از اختصاص کمک های بلاعوض و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به زلزله زدگان اخیر این استان توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران تشکر کرد.
کد خبر : ۷۷۱۶۶
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، رشیدیان ضمن تشکر ویژه از دستور مساعد مرتضی اکبری مدیرعامل این بانک در حمایت از آسیب دیدگان زلزله اخیر خراسان رضوی بیان داشت: پیشگامی بانک قرض الحسنه مهر ایران در کمک رسانی مالی و حمایت از زلزله زدگان این استان با هدف تسریع در بهبود وضعیت معیشت مردم منطقه، شایسته تقدیر است.


شایان ذکر است؛ در این حادثه بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمک های نوع دوستانه به منظور رفع احتیاجات ضروری آسیب دیدگان زلزله اخیر استان خراسان رضوی به تعداد ۳۰ خانوار کمک بلاعوض ۵ میلیون ریالی و به تعداد ۳۰۰ خانوار وام قرض الحسنه ۴۰ میلیون ریالی با کارمزد ۴ درصد طی معرفی و تایید ستاد مدیریت بحران استان پرداخت کرد.


براساس این گزارش، در بخشی از متن این تقدیرنامه خطاب به مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران آمده است: از عنایت ویژه و مساعدت های جنابعالی در راستای خدمت رسانی به زلزله زدگان استان خراسان رضوی که باعث کاهش آلام مصیبت دیدگان و موجب آسایش و آرامش این عزیزان گردید، به مصداق حدیث شریف: "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" تقدیر و تشکر نموده، سلامتی و موفقیت روزافزون شما را در راه خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیرو امید از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.


وی افزود: اقدام بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص کمک های بلاعوض و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اسیب دیدگان در همان ساعات اولیه وقوع زلزله التیامی بر رنج و ناراحتی آنان بود. استاندار خراسان رضوی ادامه داد: سنت نیکوی قرض الحسنه با تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران روز به روز در مسیر پیشرفت و میزان نفوذ آن در جامعه بیشتر می شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر