عرضه‌ فرآورده های پالایشگاهی در رینگ بین الملل بورس انرژی

کالاهای ریفورمیت پتروشیمی بوعلی، برش سنگین پتروشیمی شازند، متانول پتروشیمی زاگرس، برش سنگین و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز و حلال ۴۰۲ پالایش نفت کرمانشاه در بورس انرژی امروز عرضه می شود.
کد خبر : ۷۷۱۹۷
بورس انرژی

به گزارش ایبِنا، امروز دوشنبه در بورس انرژی معاملات ثانویه گواهی‌های سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری پروژه آرمان پرند مپنا و همچنین عملیات بازارگردانی گواهی‌های مذکور توسط شرکت تامین سرمایه امین از طریق کارگزاری امین آوید در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله آغاز می شود.


گفتنی است روز یکشنبه بورس انرژی در بازار فیزیکی میزبان عرضه کالاهای «آیزوفید، آیزوریسایکل، حلال ۴۰۲، حلال ۴۱۰ و حلال ۴۰۴ پالایش نفت شیراز، حلال ۴۰۴ و آیزوریسایکل پالایش نفت تبریز و نفتای سنگین پالایش نفت تهران در رینگ داخلی و حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۴، آیزوریسایکل و آیزوفید پالایش نفت شیراز» در رینگ بین‌الملل بود.


بر اساس این گزارش، حجم کل معاملات صورت‌گرفته در روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه، ۴۸۳۱ تن و به ارزش بیش از ۸۴ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال در تابلوهای معاملاتی به ثبت رسید.


افزون بر این بازار برق بورس انرژی نیز در این روز شاهد معامله یک میلیون و ۷۲۷ هزار قرارداد معادل ۳۶ میلیون و ۱۱۶ هزار کیلووات ساعت به ارزش ۱۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال بود و نمادهای بارپایه و بارپیک با متوسط قیمت ۳۱۵ و ۳۹۰ ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفتند.


همچنین در آغاز جلسه معاملاتی این روز نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۴ آذر ۹۶ گشایش یافتند و نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۸ آبان ۹۶ در پایان جلسه معاملاتی این روز متوقف و فرایند تحویل آنها آغاز شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر