17 آبان 1396 - 12:28
جمشیدی در گفت وگو با ایبِنا اعلام کرد،

شهروندان کرجی از خودپردازهای شعب بانکی استفاده کنند

دبیر کل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی با اشاره به قطعی دستگاه های خودپرداز خارج از شعب در شهر کرج ،گفت: شهروندان کرجی از خودپرداز های شعب بانک ها استفاده کنند.
کد خبر : ۷۷۳۴۱
خودپرداز

محمدرضا جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایبِنا ، با بیان اینکه، سه دستگاه خودپرداز در خارج از شعب بانک ها در روز گذشته در شهر کرج به سرقت رفته است، اظهار داشت: با بررسی موضوع و براساس دستورات واصله به نیروی انتظامی کرج، دستور به قطع کابل برق دستگاه های ATM خارج از شعب در شهر کرج داده شده  است.


وی ادامه داد: به دنبال اعلام گزارش های متعدد مبنی بر قطع این دستگاه ها و با توجه به ایام تعطیل پیش رو، لازم دانستیم تا به شهروندان دراین باره اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.


دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی افزود: لازم به توضیح است که این قطعی دستگاه ها و عدم ارائه خدمات به مشتریان، هیچگونه ارتباطی به سیستم بانکی ندارد و صرفا به دنبال دستور نیروی انتظامی کرج بوده است.


جمشیدی در پایان تاکید کرد: شهروندان می توانند تا راه اندازی مجدد این دستگاه ها، خدمات مورد نیاز خود را از دستگاه های خودپرداز موجود در شعب بانک ها در شهر کرج دریافت کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر