داد و ستد ۹ هزار میلیارد ریالی در تالار نقره‌ای

بورس کالا طی هفته منتهی به ۱۸ آبان، حدود ۴۴۱ هزار و ۴۰۱ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹ هزار و ۱۱۳ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد داد و ستد قرار گرفت.
کد خبر : ۷۷۴۲۰
بورس کالا

به گزارش ایبِنا، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا در هفته گذشته، شاهد معامله ۱۰۶ هزار و ۱۷۵ تن انواع کالا به ارزش ۳ هزار و ۴۰۵ میلیارد ریال بود. بر اساس این گزارش، در این تالار، ۱۰۱ هزار و ۸۴۶ تن فولاد، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۴ هزار و ۲۴۰ تن مس، ۸۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۵ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.


آمار معاملات فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی


همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۰۱ هزار و ۹۹۷ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۴۰۳ میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار، ۱۰۸ هزار و ۱۴۶ تن قیر، ۵۹ هزار و ۳۶۸ تن مواد پلیمری، ۷۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۶ هزار  و ۵۰۰ تن لوب کات، ۲۴ هزار و ۵۰۳ تن مواد شیمیایی، ۸ هزار و ۵۸۰ تن گوگرد، یک هزار و ۲۶۵ تن روغن پایه و اسلاک واکس و همچنین ۶۳۵ تن عایق رطوبتی خریداری شد.


تالار محصولات کشاورزی


افزون بر این، تالار محصولات کشاورزی بورس کالا در هفته مذکور، شاهد معامله ۳۳ هزار و ۳۴ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۳۲ هزار و ۷۵۰ تن گندم، ۲۰۹ هزار قطعه جوجه یک روزه، ۲۵ تن برنج و ۵۰ تن شکر سفید مشاهده شد.


لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالا هم ۱۴۸ تن ضایعات فلزی، ۲۵ تن روغن کارکرده لوکوموتیو، ۲۰ تن متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات پلیمریک و همچنین هزار و ۶۰۰ کیلوگرم بشکه خالی داد و ستد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر