اعطای سهام پارسیان به دارندگان بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری

طرح اعطای سهام شرکت بیمه پارسیان به دارندگان بیمه های عمر و سرمایه گذاری، با هدف ایجاد ارزش پایدار برای بیمه گذاران و وفاداری آنان ارایه شده است.
کد خبر : ۷۷۴۲۳
بیمه پارسیان

به گزارش ایبِنا، به نقل از بورس تهران، هادی اویارحسین مدیر عامل بیمه پارسیان با بیان مطلب فوق  به اهداف طرح اعطای سهام شرکت بیمه پارسیان اشاره کرد و گفت: طرح اعطای سهام شرکت بیمه پارسیان به دارندگان بیمه های عمروسرمایه گذاری، با هدف ایجاد ارزش پایدار برای بیمه گذاران و وفاداری هر چه بیشتر آنان ارایه شده است و با توجه به ماهیت بلندمدت این بیمه نامه، اهدای سهام شرکت بیمه پارسیان نسبت به  ترغیب مشتریان در ایجاد تعلق خاطر و حفظ تعهد موثر خواهد بود.


خدمات ویژه طرح


وی به ارایه خدمات ویژه این طرح به بیمه گذاران اشاره کرد و افزود: شرکت بیمه پارسیان ضمن سهیم نمودن بیمه گذاران در سود سرمایه حاصل از سهام اهدا شده (از جمله سود نقدی سالیانه آن و استفاده از حق تقدم خرید سهام)، مجموعه متنوعی از سبد مالی و بیمه ای با خدمات ویژه را به ایشان ارایه می کند.


مدیر عامل بیمه پارسیان تصریح کرد: در این طرح، بیمه گذاران می توانند با خرید بیمه نامه عمروسرمایه گذاری ضمن تامین آرامش و آسایش خاطر ناشی از مزایای پوشش های متنوع بیمه‌ای، اندوخته مطمئن و مناسبی را نیز در پایان مدت بیمه نامه دریافت کنند و از این اندوخته به عنوان سرمایه‌ای برای دوران بازنشستگی (به صورت یکجا یا در قالب مستمری) استفاده نمایند.


علاوه بر این، با مشارکت در بازارهای سرمایه در سود سهام شرکت بیمه پارسیان سهیم می باشند. در نتیجه، به دلیل ترکیب دارایی ها در این طرح، علاوه بر به حداقل رساندن میزان ریسک متعلقه، ارزش سرمایه گذاری بیمه گذاران روندی رو به رشد خواهد یافت.


شرایط اهدای سهام


اویار حسین شرایط اهدای سهام شرکت بیمه پارسیان به خریداران بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری در این طرح و بازه زمانی اجرا آن را تشریح کرد و گفت: به مشتریانی که اقدام به خرید بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری نمایند و مجموع حق بیمه پرداختی آنان در طی مدت طرح به حد نصاب تعیین شده برسد، حداکثر ۱۰۰۰ سهم از سهام شرکت بیمه پارسیان اهدا می نماید. زمان اجـــرای آن  از ۲۲ مهر ۹۶  لغایت ۲۱ اسفند ۹۶ می باشد و جامعه هدف خریداران بیمه نامه عمروسرمایه گذاری در طی مدت طرح هستند.


در خصوص جزییات نیز به شرح جدول زیر در زمینه پرداخت حق ­بیمه تا سقف مقرر متناسب با شرایط جدول اقدام خواهدشد.




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر