21 آبان 1396 - 15:30
در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال صورت می‌گیرد؛

کشف ایده‌های کسب‌وکار در فضای مجازی

ماراتن تولید محتوا با هدف کشف ایده های کسب و کار در فضای مجازی در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال تشکیل می‌شود.
کد خبر : ۷۷۵۰۶
تجارت الکترونیک

به گزارش ایبِنا، رئیس مرکز فناوری ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در جمع خبرنگاران گفت: شرکت‌کنندگان فعال حوزه فضای مجازی در این نمایشگاه از داخل سبد نیازهای حوزه کسب و کار فضای مجازی به طور تصادفی یک نیاز را انتخاب می‌کنند.
سید مرتضی موسویان افزود: این افراد دو روز فرصت دارند تا ایده‌های خود را نسبت به نیاز انتخاب شده تبدیل به محصول مجازی کنند.
وی گفت: صاحبان این ایده‌ها و محصولاتی که قابلیت عملیاتی شده را دارند در نمایشگاه به سرمایه‌گذارانی که از قبل مشخص شده‌اند معرفی می‌شوند.
موسویان در خصوص خریداری این محصولات نیز گفت: صاحبان این ایده‌ها و سرمایه‌گذاران نشست مشترک برگزار می‌کنند و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا قراردادی بین طرفین منعقد شود.


یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هر چه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ آبان در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر