درخواست از شرکت‌های بیمه؛

پرداخت خسارت زلزله زدگان غرب کشور در سریعترین زمان ممکن

رییس کل بیمه مرکزی در پیامی از شرکت‌های بیمه که نسبت به ارائه پوشش زلزله و حوادث در غرب کشور اقدام کرده‌اند خواست تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به پرداخت خسارت زلزله‌زدگان در منطقه اقدام کنند.
کد خبر : ۷۷۵۶۳
بیمه

به گزارش ایبِنا، عبدالناصر همتی در پیامی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان زلزله شب گذشته در کرمانشاه نوشت: زلزله شدید شب گذشته ضمن اینکه جان صدها نفر از عزیزان هموطن در غرب کشور خصوصا استان کرمانشاه را گرفت و هزاران مصدوم برجای گذاشت، خسارت های سنگینی نیز به اماکن خصوصی و عمومی وارد آورد.


در ادامه پیام رییس شورای عالی بیمه آمده است: اینجانب ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و آرزوی سلامتی برای مصدومین حادثه از مدیران و همکاران عزیزم در شرکت های بیمه که نسبت به ارائه پوشش زلزله و حوادث در منطقه اقدام کرده بودند می خواهم در سریعترین زمان ممکن نسبت به بررسی لازم و پرداخت خسارت های احتمالی تحت پوشش خود اقدام کنند.


همتی تاکید کرد: البته براساس آمارها و بررسی های اولیه متاسفانه میزان خرید پوشش بیمه ای مربوط به زلزله خیلی زیاد نیست و بخش زیادی از اماکن مسکونی پوشش زلزله ندارند و این امر ضرورت تسریع در راه اندازی صندوق بیمه حوادث طبیعی را گوشزد می کند.


رییس کل بیمه مرکزی افزود: صنعت بیمه کشور وظیفه خود می داند حداکثر مساعدت ممکن را به هموطنان عزیز در این شرایط سخت داشته باشد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر