23 آبان 1396 - 11:54

استفاده از امکانات سازمان اموال تملیکی برای زلزله‌زدگان

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی بر بهره گیری از تمام توان و امکانات این سازمان برای کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر غرب کشور تاکید کرد.
کد خبر : ۷۷۶۲۸
زلزله کرمانشاه

به گزارش ایبِنا، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اعزام یک تیم متشکل از مسئولان و معاونان این سازمان به مناطق زلزله زده غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه تمام توان و امکانات خود را برای کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر بکار گرفت.


روابط عمومی این سازمان اعلام کرد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری به منظور بکارگیری از تمام ظرفیت های نهادها و دستگاه های اجرایی برای کمک به آسیب دیدگان و زلزله زدگان و اجرای عملی دستور وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی این سازمان از تمام ظرفیت های ملی و استانی خود جهت کمک به مردم شریف ۵ استان زلزله زده غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه استفاده خواهد کرد.


این گزارش می افزاید: گروه اعزامی از سوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان کرمانشاه مستقر می شود و با استفاده از امکانات ملی و استانی این سازمان به ویژه امکانات مدیریت اموال تملیکی استان های همجوار غرب کشور تمام تلاش خود را در جهت کاهش آلام و دردهای مردم شریف زلزله زده انجام می دهد.


شایان ذکر است، جمشید قسوریان جهرمی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی روز گذشته طی پیام های جداگانه ای ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به استانداران ۵ استان زلزله زده غرب کشور٬ آمادگی این سازمان را برای کمک به خانواده های آسیب دیده در کنار سازمان  هلال احمر و سایر سازمان های امدادی اعلام کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر