23 آبان 1396 - 15:42

۱۹ درصد از سهم بازار اعطای تسهیلات در اختیار بانک صنعت ومعدن است

مدیرعامل بانک صنعت و معدن صبح امروز در مجمع عمومی سالیانه این بانک گفت: در بین بانک‏های کشور ۱۹ درصد از سهم بازار در اعطای تسهیلات متعلق به بانک صنعت و معدن است.
کد خبر : ۷۷۶۵۴
بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا، مدیرعامل بانک صنعت و معدن صبح امروز در مجمع عمومی سالیانه این بانک گفت: در بین بانک ‌های کشور ۱۹ درصد از سهم بازار در اعطای تسهیلات متعلق به بانک صنعت و معدن است. افخمی افزود: بانک صنعت و معدن طی سال ۱۳۹۵ معادل ۹۰ میلیارد ریال به طرح ‌های صنعتی و معدنی تسهیلات پرداخت نموده که نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.


وی خاطرنشان کرد: سرمایه بانک در پایان سال ۸۵، مبلغ ۷۳۰ میلیارد تومان بوده و از محل افزایش سرمایه که در سال ۸۶، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار به بانک اختصاص داده شد، سرمایه بانک به ۲۰۷۰ میلیارد تومان رسید و همچنین در سال ۹۵ جمعاً ۴ هزار میلیارد تومان شد.


مدیرعامل بانک صنعت و معدن خاطرنشان کرد: مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان از بدهی‌ های بانک مرکزی نیز در سال ۹۵ به سرمایه بانک اضافه شد و به طور کلی اکنون سرمایه بانک حدود ۶ هزار میلیارد تومان است.


افخمی افزود: با این اوصاف در مقایسه با بانک ‌های تخصصی و توسعه ‌ای دنیا، سرمایه بانک وضعیت مطلوبی ندارد، از سوی دیگر نیروی انسانی در پایان سال ۹۵ حدود ۱۰۶۲ نفر بوده که نسبت به پایان سال قبل حدود ۴ درصد کاهش یافته که البته این کاهش به دلیل بازنشستگی همکاران است.


وی بیان داشت: همچنین بانک مجوز استخدام ۱۸۷ نفر را اخذ کرده که تا پایان سال مراحل استخدام انجام خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر