23 آبان 1396 - 16:18

مشارکت بانک قرض الحسنه مهرایران در بازسازی مدارس مناطق زلزله زده

بانک قرض الحسنه مهر ایران با رویکرد حمایت از تحصیل دانش آموزان مناطق آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه در ساخت و بازسازی سه مدرسه در روستاهای مناطق زلزله زده مشارکت می کند.
کد خبر : ۷۷۶۶۰
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط­ عمومی بانک قرض ­الحسنه مهر­ ایران، مدرسه سازی و مشارکت در امور خیر یکی از مصادیق بارز جهاد مالی در راه خدا به شمار می رود که عملی بسیار مقدس، الهی و معنوی است.


ساخت فضاهای علمی و احداث مدارس در مناطق آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه از نیازهای اساسی بوده که براین اساس، بانک قرض الحسنه مهر ایران، با رویکرد حمایت از تحصیل دانش آموزان مناطق آسیب دیده این استان در بازسازی مدارس روستایی این مناطق مشارکت می کند.


در این راستا، سه مدرسه در روستاهای مناطق زلزله زده این استان با مشارکت مالی بانک قرض الحسنه مهر ایران احداث و بازسازی خواهد شد.


شایان ذکر است، این بانک به منظور تامین نیازهای ضروری زلزله زدگان، علاوه بر اعزام و استقرار موکب های زائران اربعین حسینی (ع) به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با هدف توزیع کمک های امدادی به آسیب دیدگان، اقدام به پرداخت بیش از سه هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان این حادثه کرده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر