اعلام جزییات مزایده سهام دو شرکت از سوی خصوصی سازی

زمان تحویل مدارک برای حضور در مزایده بلوک ۶۷.۹۲۵ درصدی سهام سنگ آهن مرکزی ایران و بلوک ۹۹.۸۵ درصدی سهام ذغال سنگ کرمان تا پایان وقت اداری روز یکشنبه، ۵ آذرماه اعلام شد.
کد خبر : ۷۷۶۶۶
سازمان خصوصی سازی

به گزارش ایبِنا، در پی تغییر زمان برگزاری مزایده بلوک ۶۷.۹۲۵ درصدی سهام سنگ آهن مرکزی ایران و بلوک ۹۹.۸۵ درصدی سهام ذغال سنگ کرمان، متقاضیان خرید سهام این دو شرکت باید مدارک لازم را برای حضور در این مزایده تا پایان وقت اداری روز یکشنبه، ۵ آذرماه تحویل سازمان خصوصی سازی بدهند.


گفتنی است مزایده بلوک ۶۷.۹۲۵ درصدی سهام سنگ آهن مرکزی ایران و بلوک ۹۹.۸۵ درصدی سهام ذغال سنگ کرمان قرار بود به وکالت از سوی صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در روز دوشنبه ششم آذرماه انجام شود که به دلیل تعطیلی و مصادف شدن با روز هشتم ربیع الاول به روز سه شنبه هفتم آذرماه موکول شد.


بر اساس این گزارش، بلوک ۲۵ میلیون سهمی سنگ آهن مرکزی ایران معادل ۶۷.۹۲۵ درصد سهام این شرکت به قیمت پایه هر سهم یک میلیون و ۵۶۸ هزار و ۷۹۵ ریال و ارزش کل پایه ۳۹ هزار و ۹۹۲ میلیارد و ۷۴۸ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۹۳۰ ریال در روز سه شنبه هفتم آذرماه روی میز مزایده می‌رود.


گفتنی است، بلوک ۲۶۱ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۶۴۸ سهمی شرکت ذغال سنگ کرمان معادل ۹۹.۸۵ درصد سهام این شرکت نیز به قیمت پایه هر سهم ۹۱ هزار و ۹۱۱ ریال و ارزش کل پایه ۲۴هزار و ۵۶میلیارد و ۹۳۶میلیون و ۶۰۹هزار و ۳۲۸ریال در این روز به مزایده گذاشته خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر