24 آبان 1396 - 13:05

کمک بانک‌پاسارگاد به هم‌میهنانمان در مناطق زلزله‌زده غرب کشور

شرکت نسیم سلامت بانک‌ پاسارگاد در پی وقوع زلزله در غرب کشور و جان باختن و مجروح شدن شماری از هم‌میهنان عزیزمان،کمک‌های پزشکی و دارویی را مستقر و تعداد ۱۰ هزار تخته پتو و یکصد چادر امدادی نیز ارسال شد.
کد خبر : ۷۷۷۲۴
بانک پاسارگاد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیر عامل و مدیر روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، ضمن تسلیت و ابراز همدردی با هم‌میهنانمان در منطقه غرب کشور، با اعلام این خبر گفت: شرکت نسیم سلامت بانک پاسارگاد در منطقه ازگله ثلاث باباجانی بیمارستان صحرایی جهت امدادرسانی به مجروحان از جمله انجام عمل‌های جراحی ضروری و همچنین انجام عمل‌های زایمان، با تجهیزات و امکانات کامل پزشکی ایجاد کرده‌است. علاوه بر این تعداد یکصد چادر امدادی در کنار بیمارستان، برای نگهداری و بستری بیماران مستقر شد.


وی ادامه داد: همچنین تعداد ۱۰ هزار تخته پتو به مناطق زلزله‌زده ارسال شده که با همکاری فرمانداری و هلال‌ احمر در مناطق محرومی که مورد نیاز است در حال توزیع هستند.


رفیعی تأکید کرد: به‌ همین منظور شماره‌ حساب ۲-۱۰۴۸۸۱۴۴-۸۱۰۰-۲۰۱ و شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۲۹۷۷-۵۰۲۲ بانک‌ پاسارگاد جهت اهدا کمک‌های نقدی هموطنان عزیز در نظر گرفته شده و بانکداران بانک پاسارگاد کمک‌های خود را به این حساب واریز خواهند کرد.  وی در پایان ضمن تسلیت مجدد به ملت شریف ایران، از درگاه ایزد منان برای درگذشتگان این حادثه علو درجات، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت کرد.


گفتنی است با توجه به حضور جمعی از قهرمانان تیم ملی کشتی ایران در منطقه، بخشی از هدایای بانک‌ پاسارگاد به هم میهنان خسارت‌ دیده، توسط رییس فدراسیون و اعضای تیم ملی کشتی کشور بین هموطنانمان توزیع می‌شوند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر