26 آبان 1396 - 09:25
در گفتگو با ایبِنا اعلام شد؛

پرداخت ۵۵۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه/بانکداری بدون شعبه درافق ۱۴۰۰

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت از رشد ۵۰ درصدی تسهیلات دهی در این بانک طی ۷ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: ۵۵۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه در این دوره پرداخت شد.
کد خبر : ۷۷۷۵۱
محمد حسین حسین زاده

محمدحسین حسین زاده در گفتگو با خبرنگار ایبِنا، با تشریح عملکرد ۷ ماهه بانک قرض الحسنه رسالت، گفت: در این دوره بالغ بر ۵۵۰ هزار فقره وام قرض الحسنه پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۰ درصد افزایش تعدادی داشته و از نظر مبلغی نیز هر فقره وام بانک در سال جاری حدود ۱۲ میلیون تومان بوده است.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت اظهارداشت: در عین حال، مردم استقبال خوبی از فعالیت بانک حرفه ای در عرضه قرض الحسنه داشته اند و ما نیز در این راستا گام های خوبی را برداشته ایم.


حسین زاده همچنین به روند پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک قرض الحسنه رسالت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تا ابتدای آبان ماه سال جاری حدود ۷ هزار و ۵۰۰ فقره وام قرض الحسنه ازدواج در قالب طرح ضربتی وام ازدواج پرداخت شده و تقریبا صف وام ازدواج در این بانک وجود ندارد.


وی با اشاره به رویکردهای اصلی بانک، افزود: اولین هدف بانک، توسعه بانکداری اجتماعی است و اگر بگوییم یک طرف سکه بانکداری اجتماعی توجه به کانون های اجتماعی است در حال حاضر حدود ۶ هزار کانون اجتماعی در سراسر کشور با بانک کار می کنند.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت اظهارداشت: در افق ۱۴۰۰ بانکداری بدون شعبه و مراجعات حضوری را در بانک دنبال می کنیم. در این زمینه و در یکسالی که بانکداری اجتماعی را کلید زده ایم حدود ۴۰ درصد از منابع در بخش بانکداری اجتماعی بدون شعبه و به روش نوین مدیریت می شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر