26 آبان 1396 - 19:50
هشدار استاندار به دستگاه های اجرایی ؛

بانک های سرپل ذهاب باید شنبه ۲۷ آبان فعال باشند

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همه دستگاه ها و بانک های سرپل ذهاب باید صبح روز شنبه ۲۷ آبان ماه باز و به مردم ارائه خدمت کنند، گفت: مدیران کل نیز موظف به تامین نیازهای دستگاه های اجرایی و مردم هستند.
کد خبر : ۷۷۷۷۸
بانک ها

به گزارش ایبِنا، به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند پنجشنبه شب در جلسه شورای مدیریت بحران استان کرمانشاه در سرپل ذهاب با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید قادر به رفع مشکلات خود باشند، افزود: ادارات دولتی نباید مردم را برای ارائه خدمات منتظر بگذارند و آن اداره هایی که ساختمان خود را در اثر زلزله از دست داده اند نیز باید در چادر امکانات خود را راه اندازی کنند.


استاندار کرمانشاه بر اتمام هرچه زودتر ارزیابی خسارت ها تاکید کرد و گفت: بنیاد مسکن برای تسریع در اتمام ارزیابی ها و کمک به مردم، تمامی ساختمان های آسیب دیده را با سقف تعمیری در نظر بگیرد و ساختمان تخریب شده را نیز سریعا اعلام کند.


بازوند ضمن تقدیر از تخصیص کمک های دولت برای زلزله زدگان، اظهار داشت: این اقدام دولت بی نظیر است چرا که تاکنون دولت در عرض یک روز این کمک ها را مصوب، تامین اعتبار و نقدینگی آن را نیز تامین کرده است.


گفتنی است ۶ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال تسهیلات و ۲ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض در جریان سفر اخیر رییس جمهوری به آسیب دیدگان زلزله یکشنبه شب استان کرمانشاه تخصیص یافته است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر