27 آبان 1396 - 11:37

گسترش کمک‌های بانک‌ پاسارگاد به خسارت‌دیدگان زلزله کرمانشاه

پس از استقرار بیمارستان‌ صحرایی و چادرهای امدادی بانک‌ پاسارگاد و همچنین ارسال تعداد ۱۰ هزار تخته پتو و یکصد چادر امدادی به مناطق زلزله‌زده، این بانک خدمات پزشکی و ارسال کمک‌های خود را گسترش داد
کد خبر : ۷۷۸۰۸
بانک پاسارگاد-زلزله

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیر عامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌ پاسارگاد با اعلام این خبر گفت: با بررسی دقیق‌تر منطقه و نیازسنجی مجدد، شرکت نسیم سلامت بانک‌پاسارگاد ضمن ارسال تعداد ۲۵۰ چادر، ۲۵ چادر امدادی دیگر نیز در کنار بیمارستان صحرایی، جهت نگهداری و امدادرسانی به مجروحان مستقر کرد. همچنین این شرکت در اقدامی دیگر، ضمن اعزام تیم‌های پزشکی و روانشناس‌های خبره به منطقه، اقدامات ارزشمندی را جهت مشاوره به بازماندگان، به‌ویژه تلاش برای تجدید روحیه و بازگرداندن نشاط میان کودکان مناطق زلزله‌زده انجام داد.


وی ادامه داد: پیش از این نیز شرکت نسیم سلامت بانک‌ پاسارگاد در منطقه ازگله ثلاث باباجانی بیمارستان صحرایی را جهت امدادرسانی به مجروحان و انجام عمل‌های جراحی ضروری و همچنین انجام عمل‌های زایمان، با تجهیزات و امکانات کامل پزشکی ایجاد کرده‌بود. همچنین تعداد یکصد چادر امدادی در کنار بیمارستان، برای نگهداری و بستری بیماران مستقر کرده و تعداد ۱۰ هزار تخته پتو به مناطق زلزله‌زده ارسال شده‌ بود.


رفیعی در پایان ضمن تسلیت مجدد به ملت شریف ایران به‌ مناسبت درگذشت هموطنانمان در این حادثه غم‌انگیز تأکید کرد: بانک‌ پاسارگاد شماره‌حساب ۲-۱۰۴۸۸۱۴۴-۸۱۰۰-۲۰۱، شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۲۹۷۷-۵۰۲۲ و کد دستوری #۵*۷۲۰* را جهت واریز کمک‌های نقدی بانکداران این بانک و مردم به هم‌میهنان خسارت‌ دیده این حادثه در نظر گرفته است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها