۹ هزار میلیارد ریال معاملات هفتگی تالار نقره‌ای

حجم و ارزش معاملات بورس کالا در هفته منتهی به ۲۵ آبان ماه، به ترتیب ۲ و ۶ درصد رشد را تجربه کرد.
کد خبر : ۷۷۸۳۵
بورس

به گزارش ایبِنا، طی هفته گذشته، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۴۸ هزار و ۳۱۰ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال معامله شد. همچنین در این تالار، ۱۳۸ هزار و ۵۷ تن فولاد، یک هزار و ۱۸۰ تن آلومینیوم، ۶ هزار و ۲۶۰ تن مس، ۲۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۶۰ تن روی و ۱۰ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.


تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی


در همین حال در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۶۲ هزار و ۹۲۴ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۹۹۴ میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار، ۵۳ هزار و ۶۵۳ تن قیر، ۵۷ هزار و ۹۱۵ تن مواد پلیمری، ۸۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۹ هزار  و ۵۰۰ تن لوب کات، ۳۶ هزار و ۱۸۰ تن مواد شیمیایی، ۷ هزار و ۱۰۰ تن گوگرد، ۵۰۶ تن روغن پایه و اسلاک واکس و همچنین یک هزار و ۷۰ تن عایق رطوبتی خریداری شد.


تالار محصولات کشاورزی


تالار محصولات کشاورزی بورس کالا طی هفته مذکور، شاهد معامله ۳۵ هزار و ۴۶۴ تن انواع کالا به ارزش بیش از و ۳۰۲ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۳۵ هزار و ۲۵۰ تن گندم، ۱۸۹ هزار قطعه جوجه یک روزه و ۲۵ تن برنج مشاهده شد.


لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالا هم ۲ هزار تن پتاس «کلرید پتاسیم»، ۶۰۰ تن روغن، ۱۸۰ تن ضایعات فلزی، ۹۰۰ تن نخ پلی استر گرید A و همچنین ۴ تن بشکه خالی داد و ستد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر