29 آبان 1396 - 11:48

سقف تسهیلات اوراق مسکن افزایش یافت

عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت: سقف تسهیلات صندوق ممتاز این بانک با مجوز بانک مرکزی افزایش یافت.
کد خبر : ۷۷۸۸۱
مسکن

به گزارش خبرنگار ایبِنا، ابوالقاسم رحیمی انارکی در نشست خبری صبح امروز با اشاره با افزایش سقف تسهیلات سپرده ممتاز بانک مسکن اظهارداشت: براساس مجوز بانک مرکزی به افرادی که سقف اوراق حق تقدم را خریده باشند ۱۰ میلیون تومان تسهیلات بدون سپرده پرداخت خواهد شد.


وی ادامه داد: بر این اساس سقف تسهیلات در تهران از ۶۰ میلیون تومان به ۷۰ میلیون تومان می‌رسد که با ۲۰ میلیون تومان وام جعاله تسهیلات به ۹۰ میلیون تومان می‌رسد.


رحیمی انارکی ادامه داد: همچنین در مراکز استان ها سقف تسهیلات ۵۰ میلیون بوده که با ۱۰ میلیون تومان جدید و ۲۰ میلیون تومان جعاله به ۸۰ میلیون تومان می‌رسد و بر همین اساس در شهرستان ‌ها ۷۰ میلیون تومان خواهد بود.


عضو هیات مدیره بانک مسکن تصریح کرد: برای زوجین نیز تسهیلات بدون سپرده ۲۰ میلیون خواهد بود که ۱۰۰ میلیون وام زوجین در تهران با تسهیلات جدید و ۲۰ میلیون تومان جعاله به ۱۴۰ میلیون خواهد رسید.


وی تاکید کرد: این طرح تا پایان سال اجرا خواهد شد و پس از آن در مورد ادامه یافتن طرح تصمیم‌گیری می‌شود. رحیمی انارکی خاطرنشان کرد: افراد برای دریافت وام بدون سپرده باید حتما تا سقف تسهیلات را از محل اوراق استفاده کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر